پیروزی دیرهنگام اینتر در غیاب نیمی از ستاره های ترکیب اصلی

به گزارش دکتر برای تو، خبرنگاران: در نخستین دیدار از روز دوم از هفته سی وسوم لیگ دسته اول ایتالیا، آبی ومشکی پوشان شهر میلان در خانه برابر پارما به پیروزی دست پیدا کردند.

پیروزی دیرهنگام اینتر در غیاب نیمی از ستاره های ترکیب اصلی

به گزارش خبرنگاران، در دومین روز از بازی های هفته سی وسوم سری A از ساعت 15 امروز (یکشنبه) به وقت تهران، یک بازی در استادیوم جوزپه مه آتزای شهر میلان برگزار گردید که طی آن اینتر به مصاف پارما رفت و در انتها با گل دیرهنگامی که تومازو روکی در دقیقه 82 به ثمر رساند، سه امتیاز را از آن خود کرد.

اینتر در شرایطی در این بازی به پیروزی رسید که تقریبا دو سوم بازیکنان همیشگی ترکیب اصلی خود را در ترکیب نداشت و از حضور مهره هایی همچون والتر ساموئل، پالاسیو، دیه گو میلیتو و گارکانو که همگی مصدوم هستند محروم بود.

نراتزوری با 3 امتیاز این بازی 53 امتیازی شد و اختلاف خود با نزدیک ترین تعقیب کننده اش، لاتزیو را به 2 امتیاز افزایش داد اما در رده پنجم جدول باقی ماند البته این صندلی هم از چنگ شاگردان آندره ا استراماچونی بیرون خواهد آمد اگر رم در بازی امشب خود برابر میهمانش پسکارا به پیروزی دست پیدا کند.

هفته سی وسوم سری A امشب با برگزاری 7 دیدار دیگر به انتها خواهد رسید که در مهمترین بازی از ساعت 23:15 یوونتوس در خانه به مصاف میلان خواهد رفت. برنامه سایر بازی های امروز به صورت زیر است:

رم - پسکارا

بولونیا - سمپدوریا

فیورنتینا - تورینو

ناپولی - کالیاری

سیه نا - کیه وو

کاتانیا - پالرمو

در جدول رده بندی سری A، تیم های یوونتوس با 74، ناپولی با 63 و میلان با 59 امتیاز رده های اول تا سوم را به خود اختصاص داده اند.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 285

به "پیروزی دیرهنگام اینتر در غیاب نیمی از ستاره های ترکیب اصلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی دیرهنگام اینتر در غیاب نیمی از ستاره های ترکیب اصلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید