ویدئو، رفتار نمایشی را در بچه ها تقویت نکنیم

به گزارش دکتر برای تو، برای اینکه بچه هامان در آینده از سلامت روانی بهتری برخوردار باشند رفتار نمایشی را در آن ها تقویت نکنیم.

ویدئو، رفتار نمایشی را در بچه ها تقویت نکنیم

گروه سواد رسانه خبرنگاران؛ خودنمایی و فخرفروشی به یک پای ثابت شبکه های اجتماعی تبدیل شده است که علاوه بخش های مختلف زندگی ، بچه ها را هم دچار آسیب نموده است. والدین این مسئله را جدی نمی گیرند که کودک باید کودکی کند و نباید برای گرفتن لایک، مخاطب و دنبال نماینده بیشتر، از او بخواهند در مقابل دوربین نمایش بازی کند. این رفتار نمایشی در کودک تقویت می گردد و در نوجوانی و بزرگسالی هم با نمایش ابعاد مختلف زندگی اش در پی تشویق دیگران است.

این افراد تا زمانی که از آن ها تعریف می نمایند حالشان خوب است اما اگر روزی مورد انتقاد مخاطبان قرار گیرند یا دیده نشوند، شرایط روحی شان دگرگون می گردد. کودکی که باید در آن دوران طلایی به بازی می پرداخت و از محبت والدین بهره مند می شد با پوشیدن لباس های رنگارنگ و نمایش لبخند و شیرین زبانی در فضای مجازی بر تعداد لایک ها و دنبال نمایندگان والدینش اضافه می کرد، حالا دلش می خواهد در دوران نوجوان و بزرگسالی هم مورد توجه باشد چراکه شخصیت نمایشی در او شکل گرفته است.

برای اینکه بچه هامان در آینده از سلامت روانی بهتری برخوردار باشند رفتار نمایشی را در آن ها تقویت نکنیم. در همین رابطه ویدئوی زیر را ببینید:

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 29 دی 1400 بروزرسانی: 29 دی 1400 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1946

به "ویدئو، رفتار نمایشی را در بچه ها تقویت نکنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویدئو، رفتار نمایشی را در بچه ها تقویت نکنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید