وزیر نیرو: دنبال تأمین منابع تازه برای آب همدان هستیم

به گزارش دکتر برای تو، وزیر نیرو با بیان اینکه ابر پروژه آبرسانی همدان شبانه روزی در حال پیشروی است، بیان کرد: در پی تأمین منابع نو برای آب این منطقه هستیم.

وزیر نیرو: دنبال تأمین منابع تازه برای آب همدان هستیم

به گزارش خبرنگاران، علی اکبر محرابیان که با دعوت و پیگیری استاندار همدان برای دومین بار طی 10 روز گذشته، دیشب وارد همدان شد و تا بامداد امروز شنبه 5 شهریورماه بازدید میدانی از فرایند اجرایی طرح آبرسانی به همدان داشت، گفت: کاهش شدید آب سد اکباتان از 1100 لیتر به کمتر از 400 لیتر در ثانیه، مشکلاتی برای اهالی شهر همدان به وجود آورده است و بر همین اساس در پی تأمین منابع نو برای آب این منطقه هستیم.

وی با بیان اینکه از نقاط مختلف اطراف همدان در حال آبرسانی به این شهر هستیم، توضیح داد: پروژه های متعددی در حوزه آبرسانی به همدان تعریف و امکانات، تجهیزات و لوازم مورد احتیاج از نقاط مختلف کشور و شرکت های آبفا به این شهر ارسال شده است.

محرابیان با اشاره به اینکه به صورت شبانه روزی برای خدمت به هموطنان و حل این مشکل در حال کوشش هستیم، اعلام نمود: مردم به زودی شاهد اثربخشی نتایج کوشش های صورت گرفته باشند. دیروز و امروز بخشی از آبی که از دست رفته بود، جبران شده و در روزهای آینده مقدار آب مورد احتیاج به جامانده هم تأمین خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه با انجام اقدامات لازم، تأمین آب شهر همدان به حالت عادی برگردد، بیان کرد: وجود دو شبکه آبرسانی مجزا در شهر همدان مسئله ای بود که در زمان کاهش آب سد اکباتان، به چشم می خورد، در طول چند شبانه روز گذشته، عملیات اجرایی اصلاح شبکه شروع شد تا آب از یک سامانه واحد به تمامی نقاط شهر همدان برسد.

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، وزیر نیرو با حضور در بخش ها و کارگاه های مختلف اجرای این پروژه در گفت وگو با عوامل و مسئولان اجرایی، از نزدیک پیشرفت آن را پیگیری و سپس با تشکیل جلسه ای در استانداری با حضور مسئولان استانی و عوامل و پیمانکاران، دستورات لازم را برای تسریع در اجرای پروژه صادر کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 شهریور 1401 بروزرسانی: 6 شهریور 1401 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 2143

به "وزیر نیرو: دنبال تأمین منابع تازه برای آب همدان هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر نیرو: دنبال تأمین منابع تازه برای آب همدان هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید