هشدار دمشق درباره مداخله ترکیه در مناقشه ارمنستان و جمهوری آذربایجان

به گزارش دکتر برای تو، یک منبع رسمی وزارت خارجه سوریه بیان کرد، مداخله ترکیه در مناقشه ارمنستان و جمهوری آذربایجان که با هدف دامن زدن به بحران اوضاع است همسو با رویکردهای نظام ترکیه در ایجاد آشوب و تنش آفرینی است.

هشدار دمشق درباره مداخله ترکیه در مناقشه ارمنستان و جمهوری آذربایجان

با ما سفر کنید و با تور ارزان ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این منبع رسمی وزارت خارجه سوریه گفت، سوریه از دولت آذربایجان می خواهد هوشیار باشد و در دام طرح های ترکیه نیفتد و به طرح های ارمنستان در زمینه آتش بس، مذاکره و حل اختلافات به صورت مسالمت آمیز پاسخ دهد.

این منبع افزود: سوریه نسبت به مداخله علنی ترکیه در نزاع بین ارمنستان و آذربایجان هشدار می دهد زیرا این مداخله به تنش بیشتر منجر می گردد و درست همسو با روینمودهای نظام ترکیه در ایجاد آشوب و تنش در بسیاری از نقاط دنیا است.

این منبع با ابراز تاسف دولت سوریه نسبت به نزاع کنونی در قره باغ از دو طرف خواست درگیری ها را متوقف نموده و اختلافات را از راه مذاکره حل و فصل نمایند.

این منبع تاکید نمود، سوریه از درگیری های حاصله بین ارمنستان و جمهوری آذربایجان که تعدادی کشته از دو طرف برجای گذاشته شدیدا تاسف می خورد و از دو کشور همسایه ارمنستان و آذربایجان می خواهد تنش کنونی را بکاهند و به شیوه های مسالمت آمیز درصدد حل اختلافات برآیند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1188

به "هشدار دمشق درباره مداخله ترکیه در مناقشه ارمنستان و جمهوری آذربایجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار دمشق درباره مداخله ترکیه در مناقشه ارمنستان و جمهوری آذربایجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید