هزینه 20 میلیون دلاری آمریکایی ها علیه خواسته مردم

به گزارش دکتر برای تو، شرکت های نفت و گاز آمریکایی و حامیان آن ها از ماه اوت برای مبارزه با کمپین محدودیت حفاری جدید در مناطق پرجمعیت کلرادو، 20.3 میلیون دلار هزینه نموده اند.

هزینه 20 میلیون دلاری آمریکایی ها علیه خواسته مردم

به گزارش خبرنگاران، اسناد اظهارات مالی که از سوی دولت آمریکا منتشر گردیده است نشان داد شرکتهای نفت و گاز که در ایالت کلرادو فعالیت می نمایند شامل آنادارکو پترولیوم، دی سی پی میداستریم و نوبل انرژی هر یک بیش از یک میلیون دلار برای حمایت از گروه حمایت از کلرادو در برابر کمپین شهروندان این ایالت اهدا نموده اند.

کلرادو ششمین ایالت تولیدنماینده بزرگ نفت آمریکا است که تولیدش روند رشد سریعی را تجربه می نماید. با این حال شهروندان این ایالت کمپینی را راه انداختند که شرکتهای نفت و گاز را ملزم می نماید چاه های جدیدشان را در فاصله 763 متری خانه ها، مدارس و پارکها حفاری نمایند.

این کمپین به دنبال مرگ دو مرد بر اثر انفجار گاز نشت نموده از یک چاه متروک در نزدیکی یک خانه در فایراستون کلرادو در سال گذشته به راه افتاد.

بر اساس گزارش رویترز، گروه حمایت از کلرادو هنوز 10.2 میلیون دلار پول برای مبارزه با این کمپین پیش از به رای گذاشته شدن آن دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 47

به "هزینه 20 میلیون دلاری آمریکایی ها علیه خواسته مردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه 20 میلیون دلاری آمریکایی ها علیه خواسته مردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید