هزینه سفر به پیزا چقدر است؟

به گزارش دکتر برای تو، در این قسمت از سری مقاله های هزینه سفر، سراغ شهر پیزا، مرکز ایالت توسکانی ایتالیا رفته ایم و هزینه سفر به این شهر را آنالیز می کنیم.

هزینه سفر به پیزا چقدر است؟

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور لوکس کانادا هستید با ما همراه شوید

پیزا، این شهر زیبای منطقه توسکانی، یکی از توریستی ترین شهرهای ایتالیای است. پیزا قدمت بسیار زیادی دارد و از همان قرن پنج پس از میلاد، از شهرهای مهم اروپا به شما می رفته است. پیزا یک شهر ساحلی است و در امتداد غربی (مایل به مرکز) ایتالیا واقع شده است و در زمان های قدیم، رومی ها پایگاه های یگان دریایی خود را در این شهر مستقر می کردند. مردم این شهر در زمان های قدیم، با فرانسوی ها و یونانی ها تجارت می کردند و در کل، پیزا از گذشته تا به امروز، یک شهر مهم در اروپا بوده و هست.

پیزا 185 کیلومتر مربع مساحت دارد و جمعتش به 90 هزار نفر می رسد. وجود بناهای تاریخی بسیار زیاد که در راس آن ها، برج پیزا می درخشد، در کنار آب و هوای مطلوب و مناظر زیبای طبیعی، پیزا را به یکی از مقصدهای جذاب توریست ها تبدیل نموده است. در این قسمت از مجموعه مقاله های هزینه سفر، خرج و مخارج سفر به بندر پیزا را زیر ذره بین برده ایم. پس اگر قصد سفر به پیزا را دارید یا کسی را می شناسید که چنین خواسته ای دارد، با خبرنگاران همراه شوید.

قیمت بلیط تهران - پیزا

اگر نگاهی به منطقه جغرافیایی شهر پیزا داشته بایم، متوجه می شویم که از راه های مختلفی می توان به این شهر سفر کرد که بهترین و پرطرفدارترین راه، استفاده از هواپیما است و در این مقاله هم قیمت بلیط تهران - پیزا را آنالیز می کنیم.

از آنجانی که امکان خرید بلیط تهران - پیزا از داخل کشور وجود دارد، در نتیجه، می توان بلیط های این هواپیما این شهر را با قیمت های پایین تری نسبت به خطوط هوایی خارجی تهیه کرد. قیمت پایه بلیط تهران - پیزا حدودا سه میلیون تومان است و با تغییر در آپشن های پروازتان، قیمت بلیط زیاد خواهد شد. همانطور قبل تر هم گفتیم، خطوط هوایی خارجی هم بلیط پرواز تهران - پیزا را می فروشند و اگر می خواهید از این خطوط، بلیط تهیه کنید، باید قیمت هایی سرسام آور (حداکثر تا سی میلیون تومان) را در نظر داشته باشید! البته این را هم بگوییم که می توانید با مراجعه به تورهای ایتالیا، با هزینه کمتری به شهر پیزا سفر کنید که در ادامه امطلب، سراغ قیمت تور ایتالیا هم می رویم.

هزینه اقامت در هتل های پیزا

هزینه هتل ها با توجه به چندستاره بودنشان، صعودی است و از قیمت های نسبتا کم آغاز می گردد و در هتل های چند ستاره، قیمت هایی به مراتب بالا را می بینیم. شهر پیزا با توجه به توریستی بودنش، هتل ها و مسافرخانه های زیادی را در خودش جای داده است و برای هر شخصی با توانایی های اقتصادی مختلف، گزینه های مختلفی را در خود جای داده است. هزینه هتل های پیزا برای اقامت یک روزه یک نفر، از 40 دلار آغاز می گردد و تا 120 دلار هم ادامه پیدا می نماید؛ اما اکر دوست دارید خانه اجاره کنید و علاقه ای به سکونت در هتل ها ندارید، دانستن قیمت های مختلف اجاره خانه در این شهر شاید برایتان جالب باشد.

اجاره خانه در پیزا، به صورت ماهیانه محاسبه می گردد و در این مطلب هم میزان اجاره ماهیانه را آنالیز می کنیم. اجاره بهای یک خانه 85 متری در محله های گران قیمت، حدودا 1 هزار و 244 دلار می گردد. اجاره بهای یک خانه 85 متری در محله ای معمولی از پیزا حدودا 899 دلار می گردد. اگر تامین این هزینه ها برایتان سخت است، می توانید خانه های کوچک تر را امتحان بکنید. اجاره بهای یک خانه 45 متری در مناطق گران پیزا، 713 دلار و در محله های معمولی این شهر زیبا، حدودا 533 دلار است.

اگر هم دوست ندارید که خانه اجاره کنید و می خواهید یک خانه را بخرید، بهتر است بدانید که هر خانه در مرکز پیزا، متری 326.93 دلار قیمت دارد؛ این را هم بگویم که قیمت خانه های خارج از مرکز پیزا، متری 248.64 دلار محاسبه می شوند.

هزینه خورد و خوراک

حالا سراغ هزینه های مربوط به خورد و خوراک می رویم. همانطور که عرض کردم، پیزا از شهرهای توریستی و زیبای ایتالیا است که هرساله، توریست های زیادی را میزبانی می نماید. در نتیجه، رستوران ها و اغذیه فروشی های مختلفی را می توانیم در جای جای این شهر پیدا کنیم که برای هر سلیقه ای، موارد ویژه مختلفی را ارائه می نمایند.

برای صرف کردن یک وعده غذایی کامل در یک رستوران نه چندان گران در پیزا، باید حدود 20.50 دلار هزینه کنید. هزینه غذا (هر سه وعده) برای یک دو نفر در یک رستوران معمولی (نه گران و نه ارزان) حدودا 59.79 دلار خواهد شد. اگر بخواهید یک غذای معولی در منطقه بیزینس این شهر تهیه کنید، باید 15 دلار هزینه کنید.

اگر از هواداران فست فود هستید، بهتر است بدانید که یک وعده غذایی ترکیبی فست فود در شهر پیزا حدودا 9 دلار آب خواهد خورد.

هزینه حمل و نقل عمومی در پیزا

از مهم ترین بخش های سفر هر توریست، بازدید از شهر مورد نظر است و طبیعتا بدون استفاده از وسایل حمل و نقل، این کار به آسانی صورت نمی گیرد. درنتیجه، اگر از گشت های تورهای مختلف استفاده نمی کنید و خودتان دوست دارید در شهر موردنظرتان به گشت و گذار بپردازید، بهتر است هزینه های حمل و نقل، چه عمومی چه انفرادی، آن شهر را بدانید.

اگر دوست دارید با خودروی شخصی تان در پیزا گشت و گذار کنید، بهتر است بدانید که هزینه هر لیتر گازوئیل در این شهر، حدودا 6.60 دلار می گردد. اگر از حمل و نقل عمومی در پیزا، مثل اتوبوس یا مترو استفاده می کنید، برای خرید یک بلیط تک سفره، باید 1.5 دلار پول خرج کنید. تاکسی ها هم برای خدمت رسانی حاضر هستند. اگر طی سفرتان، راننده تاکسی را به مدت یک ساعت منتظر بگذارید، باید مبلغی نزدیک 62.24 دلار را به او پرداخت کنید. تاکسی هایی با برندهای تویوتا و فولکس واگن هم در پیزا موجود هستند که هر کدام به ترتیب، مبلغی بالغ بر 26.193 و 25.094 دلار را به عنوان کرایه از شما می گیرند.

قیمت تور ایتالیا

به دلیل اینکه شاید خرید بلیط تهران - پیزا برای خیلی از مسافران و مشتاقان سفر به این شهر ممکن است گران تمام گردد، درنتیجه، استفاده از خدماتی که تور ایتالیا ارائه می نماید، هزینه سفر به پیزا را کمی دست یافتنی تر می نماید!

تور ایتالیا شامل مواردی مثل اقامت در هتل های 4 ستاره یا بیشتر، 3 وعده غذایی ، سفر به شهرهای معروف این کشور مثل ونیز، رم و پیزا می گردد. پس با استفاده از تور ایتالیا، علاوه بر پیزا، می توانیم به دیگر شهرهای معروف ایتالیا هم سری بزنیم و این یک نکته مثبت به حساب می آید. درباره قیمت تور ایتالیا باید بگویم که اگر می خواهید از خدمات تور بهره ببرید، با توجه به کیفیت خدمات مذکور، باید از سه میلیون تا حدود 15 میلیون تومان را در حساب تان داشته باشید تا بدون هیچ دردسری، با تورهای ایتالیا، به پیزا و دیگر شهرهای زیبای این کشور جذاب سفر کنید.

منبع: کجارو / numbeo.com / expatistan.com / housinganywhere.com / booking.com
انتشار: 10 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 610

به "هزینه سفر به پیزا چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه سفر به پیزا چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید