هزار اصله درخت چنار کودآبیاری شدند ، تپه های چهارگانه جان گرفتند

به گزارش دکتر برای تو، اداره فضای سبز منطقه9 با هدف کاهش آلودگی محیط زیست، نسبت به کود آبیاری درختان چنار در تپه های چهارگانه میدان آزادی و بوستان المهدی (عج) اقدام کرد.

هزار اصله درخت چنار کودآبیاری شدند ، تپه های چهارگانه جان گرفتند

به گزارش خبرنگاران،عملکرد گیاه به تغذیه مناسب آن بستگی دارد و کود دهی یکی از فاکتورهای اساسی است که مسئولان اداره فضای سبز منطقه به آن توجه ویژه نموده اند.

سیدمحمدرحیم مرتضوی، شهردار منطقه9 تهران با اعلام این خبر گفت منطقه 9 تهران به علت همجواری با ترمینال آزادی از مبادی ورودی شهرتهران به شمار می رود بعلاوه بسیاری از ترددهای شهری به منطقه ها مختلف شهر تهران از این منطقه صورت می گیرد بنابراین برای کاهش آلودگی محیط زیست، جلوگیری از هدر رفت آب و تغذیه مناسب درختان چنار،بیش از هزار اصله درخت کود آبیاری شدند یعنی کود به شکل محلول درآمده و هر زمانی که درختان آبیاری می شوند از کود هم تغذیه می نمایند.

شهردار منطقه9 اضافه کرد: تپه های چهارگانه میدان آزادی و بوستان المهدی (عج) هدف اجرای این طرح بوده اند چون دارای درختان ضعیف چنار بود و با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته در روزهای آینده قرار است در قسمت شمالی میدان آزادی این طرح انجام گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1402 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 2257

به "هزار اصله درخت چنار کودآبیاری شدند ، تپه های چهارگانه جان گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزار اصله درخت چنار کودآبیاری شدند ، تپه های چهارگانه جان گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید