نوجوان سال در فرهنگسرای رازی برگزیده می گردد ، دبیرخانه دائمی جشنواره راه اندازی شد

به گزارش دکتر برای تو، برای کشف استعدادها و پرورش ایده های ناب و بکر نوجوانان دبیرخانه دائمی جشنواره (نوجوونیم) در فرهنگسرای رازی راه اندازی شد.

نوجوان سال در فرهنگسرای رازی برگزیده می گردد ، دبیرخانه دائمی جشنواره راه اندازی شد

خبرنگاران، نوجوونیم عنوان جشنواره ای است که به معرفی نوجوان شاخص سال در زمینه های فرهنگی، ادبی و هنری می پردازد. اکنون پس از دو دوره اجرا و شناسایی افراد برگزیده این جشنواره؛ دبیرخانه دائمی آن در فرهنگسرای رازی مستقر شده است.

هر سال آبان ماه همزمان با هفته ملی نوجوان، استعدادهای ویژه در حوزه های مختلف هنر و رسانه و حتی فعالیت های جهادی معرفی می شوند. این جشنواره دومین دوره خود را سپری نموده است و در آستانه شروع به کار سومین دوره اش، دبیرخانه دائمی خود را راه اندازی کرد. نوجوانان توانمند می توانند ارتباط با این دبیرخانه علاوه بر شرکت در جشنواره، از کم وکیف دوره های آموزشی و سایر فعالیت های آن مطلع شوند.

بعلاوه از ویژگی های این جشنواره، حمایت از برگزیدگان آن در مسیر ورود به دنیای حرفه ای و فعالیت های تخصصی در زمینه علاقه و استعدادشان است و با استقرار دبیرخانه این جشنواره در فرهنگسرای رازی تحت حمایت های مادی و معنوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری نیز قرار خواهند گرفت.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و عضویت در دبیرخانه یا آموزشگاه جشنواره، می توانند به نشانی خیابان قزوین، خیابان شهید مرادی، فرهنگسرای رازی سری بزنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 55423062 تماس بگیرند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 دی 1401 بروزرسانی: 11 دی 1401 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 2201

به "نوجوان سال در فرهنگسرای رازی برگزیده می گردد ، دبیرخانه دائمی جشنواره راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوجوان سال در فرهنگسرای رازی برگزیده می گردد ، دبیرخانه دائمی جشنواره راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید