نمایندگان آمریکا خواهان قطع روابط اپل با چین شدند

به گزارش دکتر برای تو، چهار نماینده آمریکایی در نامه ای به مدیر ارشد اجرایی اپل خواستار ارزیابی دوباره روابط این شرکت با دولت چین شده اند.

نمایندگان آمریکا خواهان قطع روابط اپل با چین شدند

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

4 نماینده کنگره آمریکا طی نامه ای به تیم کوک مدیر ارشد اجرایی اپل خواهان آن شدند که شرکت کسب وکار خود با چین را دوباره ارزیابی کند.

گزارشی جدید نشان می دهد اپل بیش از اندازه با دولت چین سازش نموده و حریم خصوصی کاربران را نقض می نماید. این شرکت عظیم فناوری نه تنها برای ادامه فعالیت کسب وکار خرده فروشی خود، بلکه برای ادامه فعالیت فراوری و تأمین زنجیره ذخایر نیز به چین وابسته است.

کن باک، اسکات فیتز جرالد، برگز اوئنز و دن بیشاپ نامه به کوک را امضا نموده و خواهان آن هستند که اپل به سرسپردگی خود به دولت چین انتها دهد. در این نامه اشاره شده رابطه اپل و دولت چین با ارزش های این شرکت آمریکایی در مورد حفظ حریم خصوصی افراد تضاد دارد.

طبق گزارش نیویورک تایمز، اپل نه تنها درخواست های دولت چین را اطاعت می نماید، بلکه به نقض حریم خصوصی کاربران دامن می زند. اپل کنترل مراکز داده را به یک واحد تحت نظارت دولت چین واگذار نموده و اپ هایی را حذف می نماید که دولت چین با آنها مخالف است.

این در حالی است که اپل اعلام نموده از قوانین محلی پیروی می نماید و فقط درصورت درخواست دولت در موارد مناسب، اطلاعات را ارائه می نماید. شرکت آمریکایی مذکور ارائه دسترسی غیر محدود به اطلاعات کاربران را رد می نماید و از شیوه های رمزگذاری و کنترل اطلاعات قدرتمندی برای حفاظت از داده ها استفاده می نماید.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 22 خرداد 1400 بروزرسانی: 22 خرداد 1400 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1660

به "نمایندگان آمریکا خواهان قطع روابط اپل با چین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایندگان آمریکا خواهان قطع روابط اپل با چین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید