موزه هنر دیجیتال پاریس ، نمایش نئوکلاسیک دیجیتال

به گزارش دکتر برای تو، در خیابان سنت مور در منطقه شماره یازده پاریس، موسسه کالچر اسپیس (Culturespaces) در موزه نور پاریس برگزار کننده نمایشگاهی به نام کارگاه نور است که در آن آثاری از اگون شیله و فردریش استواسر به معرض نمایش گذاشته شده و آن را به گوستاو کلیمت و یک قرن ارائه نقاشی ونیزی اهدا کرده است. همچنین در کنار این نمایشگاه، استودیوی کوچکی به هنرمندان امروزی داده شده است تا آن ها نیز آثار تلفیقی هنر دیجیتالی خود را در آنجا به نمایش بگذارند. موزه نور پاریس در امر نشان دادن شاهکارهای هنری به روش های مدرن استادترین است! در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا با این نمایش استادانه از موزه هنر دیجیتال پاریس بیشتر آشنا شوید.

موزه هنر دیجیتال پاریس ، نمایش نئوکلاسیک دیجیتال

نمایش آثار در موزه هنر دیجیتال پاریس

در موزه هنرهای دیجیتال آثار هنری گرافیکی به صورت منظم از 140 ویدیو پروژکتور بر روی دیوارهای ده متری به تصویر کشیده می گردد. حداکثر سطحی که به این آثار تعلق می گیرد، 3300 متر مربع است. با این سطح، امکان نمایش پانارامیک این آثار گرافیکی نیز وجود دارد! همزمان با نمایش آثار گرافیکی، به وسیله 50 باند، موسیقی هایی از بتهوون، واگنر، شوپن و... از دورتادور استودیو، برای ایجاد صدای سه بعدی، پخش می شوند. در این نمایش سعی شده که تمام حواس بازدیدکنندگان تحت تاثیر و مجموع گردد. به همین علت، مدیر موسسه کالچر اسپیس، معتقد است که بایستی این آثار هنری زیبا بیشتر در دسترس عموم و مخاطبان جوان تر قرار بگیرد، زیرا او معتقد است که روش های یادگیری مردم در مورد فرهنگ و هنر دیگر همچون گذشته نیست و شیوه های نوین تری در حال حاضر در حال طراحی و استفاده اند و بایستی در اشاعه هنر نیز از آن ها استفاده کرد.

بازدید از موزه هنر دیجیتال پاریس

پس از ورود به این نمایشگاه بعد از گذشتن از دیواری بتنی وارد ریخته گری می شوید و برج های بلند خشک، دیوارهای برهنه، مخزن آب، هرچه و هرچه که آنجاست، به صفحه نمایش دیجیتال خارق العاده ای تبدیل شده اند. در تمام این مدت، صدا و رنگ 360 درجه و هماهنگ در همه جا پخش است. روی هرچه که پا بگذارید، از هرکجا که رد شوید، همگی آثار هنری کسی است که ساعت ها برای خلق آن زحمت کشیده است! هر نیم ساعت، 6 قسمت از یک سفر را مشاهده خواهید کرد. آثار نئوکلاسیک کلیمت، آغازکننده نمایشند، رنگ های شاد استواسر در همه جا پخش می شوند و... قسمت پخش جزئیات شخصیت ها و امکان لمس آثار، جز مجذوب کننده ترین و هیجان انگیزترین لحظات این نمایشگاه است.

به علت استقبال خیلی زیاد مردم از این نمایشگاه در پاریس، تصمیم بر آن شده است که این نمایشگاه دائمی گردد و شعبات آمریکا و کره جنوبی هم به زودی افتتاح شوند.

منبع: همگردی
انتشار: 15 دی 1401 بروزرسانی: 15 دی 1401 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 2203

به "موزه هنر دیجیتال پاریس ، نمایش نئوکلاسیک دیجیتال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه هنر دیجیتال پاریس ، نمایش نئوکلاسیک دیجیتال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید