معرفی پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی بریتیش ایر ویز

به گزارش دکتر برای تو، آشنایی با پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی بریتیش ایر ویز | Business class British Airways

امروز می خواهیم تا با یکی از پروازهای بیزینس کلاس یکی از مشهورترین ایرلاین های دنیا آشنا شویم، پرواز بیزینس کلاس بریتیش ایر ویز (Business class British Airways). این شرکت هواپیمایی جز یکی از 10 شرکت برتر هواپیمایی دنیا است که اقدام به ارائه این پروازها در مقاصد پروازی خود می کند. در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر مختصری از تاریخچه این شرکت هواپیمایی در ابتدا و پس از آن به آنالیز امکانات پرواز بیزینس کلاس بریتیش ایر ویز می پردازریم.

معرفی پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی بریتیش ایر ویز

مختصری از تاریخچه شرکت هواپیمایی بریتیش ایر ویز

شرکت هواپیمایی بریتیش ایر ویز، یکی از بزرگ ترین ایرلاین ها در سراسر جهان و تحت پرچم کشور بریتانیا می باشد. این شرکت هواپیمایی از نظر تعداد ناوگان در زمره یکی از بزرگ ترین و معتبرترین ایرلاین های جهان به شمار می رود. این شرکت هواپیمایی مشهور با دارا بودن 306 فروند هواپیمای درون شبکه پروازی گسترده ای که در خود دارد یکی از شرکت هایی است که کامل ترین پروازها را ارائه می دهد.

این شرکت که روزانه به 183 مقصد در سر تا سر جهان پرواز مستقیم در سیستم خود دارد. این شرکت هواپیمایی به علت امنیت پرواز و کیفیت خدمات همواره زبانزد خاص و عام بوده و بسیاری از افراد در هنگام سفر سعی می کنند بلیط هواپیمای بریتیش ایرویز را تهیه کنند. شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز در واقع ایرلاینی متعلق به بریتانیا و یا همان کشور انگلیس است که در سال 1974 تاسیس شد. دفتر مرکزی این شرکت هواپیمایی در شهر هاموندورتس بریتانیا قرار گرفته است. فرودگاه های هیترو لندن (London Heathrow Airport) و فرودگاه گاتویک (Gatwick Airport) به عنوان قطب اصلی بریتیش ایرویز فعالیت می نماید.

شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز در ایران نیز فعال است و انواع فعالیت های پروازی را در ایران نیز به شهروندان ایرانی و یا کسانی از سراسر جهان که این شرکت را برای پرواز انتخاب می نماید، برای پرواز به ایران ارائه می دهد.

اولین پرواز این شرکت به تهران در سال 1946 صورت گرفته است. در حال حاضر شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز در تهران دارای دفتر مرکزی است و پروازهای متعددی به مقاصد مختلف انجام می دهد.

شرکت هواپیمایی برتیش ایرویز یکی از بزرگ ترین و مدرن ترین ناوگان های هواپیمایی را در بین تمام ایرلاین های جهان در اختیار دارد. بریتیش ایرلاین به عنوان یکی از مشتریان قدیمی شرکت هواپیماسازی بوئینگ به شمار می رود.

این ایرلاین در سال 1998 سفارش خرید 59 فروند ایرباس A320 را به شرکت ایرباس ارائه داد. در سال 2007 نیز برنامه نوسازی و تجهیز ناوگان خود را ادامه داد و 12 فروند ایرباس A380 و 24 فروند بوئینگ 787 خریداری کرد.

هواپیمای بوئینگ 777 پرکاربردترین هواپیمای استفاده شده در بریتیش ایرلاین است و این ایرلاین 59 فروند از این مدل هواپیما را در ناوگان هواپیمایی خود دارد. شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز یکی از معدود ایرلاین هایی است که به تمام 6 قاره جهان پرواز مستقیم دارد.

این ایرلاین با به کارگیری هواپیماهای مدرن بوئینگ و ایرباس سفری امن و راحت را برای مسافران در پروازهای مختلف تضمین می نماید. پررفت و آمدترین مسیر پروازی شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز از لندن به نیوریورک و لندن به دوبلین است.

پرواز مستقیم از فرودگاه هیترو لندن به فرودگاه امام یکی از این پروازهاست که 6 بار در هفته انجام می گردد.

شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز با ارائه کلاس های پروازی مختلف بر اساس بودجه ها و سلیقه های متفاوت به ارائه خدمات پروازی به مسافرانش می پردازد. در تمامی پروازهای بریتیش ایرویز نهایت راحتی و ارائه برترین خدمات مد نظر پرسنل پروازی قرار می گیرد.

در حال حاضر بریتیش ایرویز در کلاس های پروازی مالی یا اکونومی (economy)، پریمیوم اکونومی (premium economy)، تجاری یا بیزنس کلاس (business) و فرست کلاس (First class) به مسافرانش در مقاصد مختلف خدمات رسانی می نماید.

در پروازهای کوتاه و طولانی مدت این شرکت، دو کلاس پروازی اکونومی و بیزنس کلاس ارائه می گردد. در پروازهای طولانی مدت علاوه بر این، دو کلاس پروازی دیگر نیز وجود دارد: فرست کلاس و پرمیوم کلاس. بلیط اکونومی مقرون به صرفه ترین نرخ را در بین سایر بلیط های این شرکت را دارد.

البته ما در این متن همانطور که می دانید قصد داریم تا مشخصات پرواز بیزینس کلاس را برای شما خوانندگان گرامی آنالیز نماییم. در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید.

پروازهای بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی بریتیش ایر ویز

به آنالیز امکانات پرواز بیزینس کلاس بریتیش ایر ویز می رسیم. در ابتدا باید بگوییم که قسمت فرست کلاس و بیزینس کلاس بریتیش ایر ویز، با این که قیمت زیادی دارند، اما علاوه بر قرار گرفتن در قسمت جداگانه ای از هواپیما و جداسازی از مسافرین پروازهای دیگر، دارای منوی غذایی متفاوت که در ادامه شرح خواهیم داد، فضایی کاملا خصوصی و راحت به همراه صندلی که قابلیت تبدیل شدن به تخت را دارد، می باشد.

شما با انتخاب قسمت بیزینس کلاس این پرواز دقیقا از لحظه رزرو بلیط تا لحظه تحویل گرفتن بار خود در فرودگاه، فضایی بسیار آرام و متفاوت و راحت تر از بقیه مسافران پروازهای دیگر را بی شک تجربه خواهید کرد.

شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز بسته به کلاس پروازی و مدت زمان پرواز خود غذاهای مختلفی را به مسافران خود ارائه می نماید. در بخش بیزینس کلاس، در سفرهای کوتاه مدت با اسنک و عده های غذایی کوچک و در پروازهای طولانی مدت با وعده های غذایی کامل از مسافران این پرواز پذیرایی می گردد.

در پروازهای طولانی مدت مسافران می توانند غذاهای خود را از 24 ساعت قبل از پرواز انتخاب کنند. در منوی متنوع بریتیش ایرویز مسافران می توانند از صبحانه انگلیسی، انواع غذاهای بین المللی، غذاهای رژیمی و غذاهای منوی مخصوص گیاهخواران استفاده کنند.

در پروازهای بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز مسافران می توانند در زمان انجام چک این صندلی خود را انتخاب کنند. ولی به صورت کلی فضای زیادی بین صندلی های پرواز بیزینس کلاس وجود دارد.

منبع: الی گشت
انتشار: 11 شهریور 1403 بروزرسانی: 11 شهریور 1403 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 2337

به "معرفی پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی بریتیش ایر ویز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی بریتیش ایر ویز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید