مشخصات و قیمت لپ تاپ های Surface Book 3 مایکروسافت لو رفت؛ بسیار جذاب و البته گران!

به گزارش دکتر برای تو، حدود سه ماه پیش بود که اولین خبرها در مورد سرفیس بوک 3 به عنوان لپ تاپ اختصاصی مایکروسافت در سال 2020 منتشر شده و نشان می داد که ردموندی ها به دنبال عرضه لپ تاپی با پردازنده اینتل و گرافیک انویدیا Quadro هستند. به نظر تأیید عرضه کنندگان این لپ تاپ ها می تواند مهر تأییدی بر اخبار ابتدای سال باشد.

مشخصات و قیمت لپ تاپ های Surface Book 3 مایکروسافت لو رفت؛ بسیار جذاب و البته گران!

طبق اطلاعات جدید وبسایت WinFuture باید بگوییم که مایکروسافت در نظر دارد این لپ تاپ ها را با دو نسخه 13.5 و 15 اینچی راهی بازار کند و در عین دو نسخه CPU شامل Intel Core i5-10210U و Intel Core i7-10510U برای آنها در نظر گرفته خواهد شد.

سال گذشته مایکروسافت برای سرفیس بوک 2 تنها 16 گیگابایت حافظه رم را در نظر گرفته بود ولی با توجه به فیدبک های که کاربران خاص به مایکروسافت داده اند این شرکت تصمیم گرفته تا نسخه 32 گیگابایتی را نیز طراحی و در بازار عرضه کند. در بخش حافظه داخلی نیز امکان انتخاب نسخه با 1 ترابایت حافظه رم از نوع NVMe SSD نیز در دسترس است.

اما نکته بسیار مهمی که باید در مورد سری سوم لپ تاپ های اختصاصی مایکروسافت به آن اشاره کرده قیمت این دستگاه هاست. کف قیمت این لپ تاپ ها 1000 یورو است و اگر قدرتمندترین نسخه را بخواهید باید برای پرداخت مبلغی بیش از 4300 یورو خود را آماده کنید.

در جدول زیر مشخصات نسخه های این لپ تاپ به همراه قیمت هر کدام آمده است:

اما نکته بسیار مهمی که باید در مورد این لپ تاپ ها به آن اشاره کرد استفاده از کارت های گرافیکی سری Quadro انویدیا به جای کارت های GeForce است. مسلماً شما کاربران شهر سخت افزار با تفاوت این دو دسته کارت ها به خوبی آشنایی دارید و می دانید که مایکروسافت با انتخاب این سری کارت ها به صورت ویژه قابلیت های رندرینگ و کاربردهای طراحی را مد نظر قرار داده است.

برای مثال در این زمینه می توانیم به گرافیک NVIDIA Quadro RTX 6000 GPU که در اشاره کنیم که با قدرت مثال زدنی خود می تواند از پس همه امور مورد نظر شما، چه بازی و چه طراحی رندرینگ به خوبی برآید.

این کارت بر پایه معماری تورینگ انویدیا ساخته شده اند و با وجود حافظه گرافیکی 24 گیگابایتی خود به کاربران اجازه خواهند داد تا بتوانند بزرگترین مدل های گرافیکی، محتوای ویدئویی 8K، ابزارهای هوش مصنوعی افزوده و همچنین کاربردهای چندگانه گرافیکی را بدون محدودیت دست و پاگیری به اجرا درآورند. در جدول زیر لیست راهکارهای گرافیکی مایکروسافت برای لپ تاپ ها آمده و امیدواریم نسخه های بالا به کارت های Quadro RTX 6000، 5000 و یا حداقل 4000 و 3000 مجهز شوند.

منبع : شهر سخت افزار

منبع: آی تابناک
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 956

به "مشخصات و قیمت لپ تاپ های Surface Book 3 مایکروسافت لو رفت؛ بسیار جذاب و البته گران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات و قیمت لپ تاپ های Surface Book 3 مایکروسافت لو رفت؛ بسیار جذاب و البته گران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید