لوفت هانزا، بزرگترین شرکت هواپیمایی در اروپا

به گزارش دکتر برای تو، شرکت آلمانی هواپیمایی لوفت هانزا بزرگ ترین ناوگان هوایی در اروپا و ازنظر میزان درآمد، بزرگ ترین هواپیمایی در دنیا است، در سال 1953 در شهر کلن فعالیت خود را شروع کرد. همچنین این شرکت هواپیمایی عنوان دومین هواپیمایی بزرگ دنیا از لحاظ تعداد مقاصد پروازی را به خود اختصاص داده است. پروازهای داخلی هواپیمایی لوفت هانزا در ابتدا تنها به مقاصد هامبورگ، دوسلدرف، مونیخ و کلن انجام می گرفت و شهرهای لندن، پاریس و مادرید نیز تنها مقاصد بین المللی این شرکت بودند.

لوفت هانزا، بزرگترین شرکت هواپیمایی در اروپا

در سفر با تور هلند از کشور گلهای لاله دیدن کنید و آسیاب های بادی آمستردام هلند را نظاره گر باشید.

هواپیمایی لوفت هانزا

لوفت هانزا در حال حاضر به 220 مقصد در 78 کشور دنیا پروازهای مستقیم دارد. شبکه پروازی گسترده، هواپیماهای مدرن، سرویس اینترنت داخل کابین هواپیما، کابین فرست کلاس، پرسنل باتجربه و متخصص، از امتیازات این شرکت هواپیمایی نسبت به دیگر شرکت ها است.

قبل از خرید بلیط هواپیمایی لوفت هانزا، بهتر است با کلاسهای پروازی و امکانات و خدماتی که در هر یک از آن ها ارائه می گردد آشنا شوید، سپس اقدام به خرید بلیط هواپیمایی لوفت هانزا کنید.

اکونومی

جایگاه های اکونومی هواپیمایی لوفت هانزا هر کدام 77 سانتی متر عرض دارند و دارای مانیتور اختصاصی و امکانات صوتی و تصویری هستند، همچنین در سفرهای کوتاه مدت، یک وعده غذا به همراه نوشیدنی و در سفرهای بلند مدت علاوه بر غذا، یک میان وعده هم سرو می گردد.

بعد از خرید بلیط هواپیما لوفت هانزا در کلاس اکونومی به هر مسافر اجازه حمل 23 کیلوگرم بار داده می گردد.

جایگاه های اکونومی هواپیمایی لوفتهانزا

پریمیم اکونومی

سفر با کلاس پریمیم اکونومی ، تجربه ای متفاوت با خدمات و امکاناتی مابین کلاس های اکونومی و بیزینس خواهد بود. از مزایای این کلاس پروازی می توان به فضای شخصی و جای پای بیشتر، بار مجاز رایگان و جایگاه های جادار و راحت با 50 درصد جای بیشتر در همه جهات اشاره نمود.

بعد از خرید بلیط هواپیمایی لوفت هانزا در کلاس پروازی پریمیم به هر مسافر اجازه داده خواهد شد دو چمدان، هر کدام تا وزن 23 کیلوگرم همراه خود داشته باشد.

جایگاه های پرمیوم اکونومی هواپیمایی لوفت هانزا

بیزینس

جایگاه های این کلاس موقع خواب به تختی با طول دو متر تبدیل می شوند و امکاناتی همچون سیستم صوتی و تصویری و شارژ لپ تاپ دارند. همچنین با خرید بلیط هواپیما در این کلاس پروازی جایگاه های اولیه کابین امکان تخت شدن تا 150 درجه را دارند که در سری جدید این کابین ها این اندازه به 180 درجه افزایش یافته است.

میزان بار مجاز در کلاس بیزینس دو چمدان ، هرکدام با وزن 32 کیلوگرم می باشد.

جایگاه های بیزینس کلاس هواپیمایی لوفتهانزا

فرست کلاس

با خرید بلیط هواپیمایی لوفت هانزا در این کلاس پروازی شما می توانید از مجموعه ای از امکانات و خدمات درجه یک بهره مند شوید. از جمله این خدمات می توان به کابین اختصاصی، منوی غذایی متنوع و انواع سرگرمی ها و … اشاره نمود.

در پرواز فرست کلاس شرکت هواپیمایی لوفت هانزا ، هر مسافر می تواند سه چمدان، هرکدام به وزن 32 کیلوگرم همراه خود داشته باشد.

جایگاه های بیزینس کلاس هواپیمایی لوفتهانزا

خرید بلیط هواپیمایی لوفت هانزا به کدام مقاصد از تهران امکان پذیر است؟

شما میتوانید از تهران با هواپیمایی لوفت هانزا به مقاصد زیر سفر کنید:

تهران به فرانکفورت
تهران به برلین
تهران به مونیخ
تهران به پاریس
تهران به لندن
تهران به رم
تهران به زوریخ
تهران به کیپ تاون
تهران به استکهلم
تهران به سان فرانسیسکو
تهران به مادرید
تهران به بارسلون
تهران به لس آنجلس
تهران به ژوهانسبورگ
تهران به ونکوور
تهران به تورنتو
تهران به تونس
تهران به سائوپائولو

بلیط هواپیمایی لوفت هانزا را از کجا می توان خرید؟

برای خرید بلیط هواپیمایی لوفت هانزا می توانید با کارشناسان فروش بلیط آژانس هواپیمایی خبرنگاران تماس بگیرید و یا به وسیله سایت آنلاین شرکت خبرنگاران بلیط خود را خریداری کنید.

توجه داشته باشید که با خرید بلیط هواپیمایی لوفت هانزا در کلاس اکونومی، می توانید از خدمات ترانسفر رایگان به فرودگاه بهره مند شوید.

منبع: ستاره ونک
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 619

به "لوفت هانزا، بزرگترین شرکت هواپیمایی در اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوفت هانزا، بزرگترین شرکت هواپیمایی در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید