مسئولان به وعده خود عمل نمایند، به کسب سهمیه المپیک نزدیک شده ام

به گزارش دکتر برای تو، سرگروه تیم ملی کاراته با بیان مطلب فوق به خبرنگاران اضافه کرد: معین نیست بعضی مسئولان بر چه اساسی در نحوه و زمان پرداخت پاداش ها اظهار نظر می نمایند، در شرایطی که اغلب ورزشکاران ملی پوش با یک زندگی حرفه ای باید برای کسب افتخار شبانه روز کوشش نمایند، چرا برای پرداخت پاداش ها تصمیمی جدی صورت نگیرد.

مسئولان به وعده خود عمل نمایند، به کسب سهمیه المپیک نزدیک شده ام

وی اضافه نمود: ما ورزشکاران غیر از این پاداش ها منبع درآمد دیگری نداریم. آیا مسئولی سراغ دارید که از حق و حقوق خود بگذرد؟ خیلی از آقایان دو شغله هستند و دو حقوق می گیرند! واقعاً نمی دانم مشکل ما ورزشکاران که برای ممکلت خود کوشش می کنیم چیست؟ منتی نیست، افتخار است ولی وقتی بهترین روزهای زندگی را برای این کار می گذاریم، چرا مسئولان به قول های خود عمل نمی نمایند.

پورشیب ادامه داد: وقتی از ما انتظار کسب بهترین نتیجه را دارند، ما هم انتظار داریم پرداخت ها در زمان لازم صورت گیرد نه نوشداروی باشد بعد از مرگ سهراب! انتظار ما این است که به وعده ها و قول های خود عمل نمایند، چیزی بیش از آن انتظار نداریم. ما در هر مسابقه ای برای کسب بهترین نتیجه کوشش می کنیم، یک ورزشکار حرفه ای هستیم و زندگی ما نیز به وسیله همین پاداش ها تأمین می گردد، برای این همه باید کوشش کنیم و مدال بگیریم که آن پاداش را داشتیم و وقتی هم که پرداخت ها انجام نمی گردد که مسائل دو چندان خواهد شد.

سرگروه تیم ملی در مورد مسابقات اتریش هم گفت: اینکه من پیروز شدم در ادامه روند کسب مدال در تورنمنت های مختلف، در سالزبورگ اتریش هم به نشان برنز دست پیدا کنم، جز لطف خدا، تمرینات مستمر و حمایت کادر فنی چیز دیگری نبود. در هر تورنمنتی فقط به فینال کسب مدال طلا فکر می کنم. در سالزبورگ هم مانند مسابقات قبلی با عملکرد خوب خود رقبا را یکی بعد از دیگری شکست داده و به نیمه نهایی راه پیدا کردم، ولی در این مرحله اسیر اتفاقات معمول ورزشی شدم و پیروز نشدم به فینال برسم، ولی در نهایت به نشان برنز دست پیدا کردم.

پورشیب دامه داد: همواره با انگیزه و روحیه بالا در مسابقات مختلف شرکت می کنم، در هر مسابقه ای هدفم فقط کسب مدال طلاست، در جریان مسابقات نیز هیچ تغییری در روند کاری ام پیش نمی آید و اجازه نمی دهم چیزی تأثیر منفی روی کار من بگذارد و شکست در نیمه نهایی هم جزئی از شکست هاست و فقط در این مرحله کمی حساس تراست.

وی با اشاره به اینکه هدف نهایی اش کسب سهمیه المپیک است گفت: ماراتن سخت و نفس گیری برای ورود به اولین و شاید آخرین المپیک بین کاراته کاها شروع شده که در این راه سخت کوشش من ثبت بهترین نتیجه است، این برنزها هم باعث شده تا فاصله امتیازات خود را با مدعیان کاهش داده و به رتبه 5 المپیک برسم. در مسابقات بعدی هم با 100 درصد توان روی تاتامی مبارزه می کنم تا همچنان روند صعودی خود در رنکینگ جهانی را داشته باشم.

سرگروه تیم ملی در مورد اردوی فرانسه هم گفت: با تشخیص کادر فنی و دعوت فرانسوی ها به پاریس آمده و یک اردوی تمرینی را طی می کنیم. با توجه به امکانات مناسب و رقبای تمرینی سطح بالا، این اردو می تواند تأثیر مناسبی در روند آماده سازی تیم ملی باشد.

پورشیب در سرانجام گفت: تیم ملی کاراته حرکت جدی و خوبی را به سمت کسب حداکثر سهمیه های المپیک شروع نموده است. امیداوریم با حمایت بیشتر مسئولان بتوانیم به این روند خوب خود ادامه داده و بهترین نتیجه را را کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 150

به "مسئولان به وعده خود عمل نمایند، به کسب سهمیه المپیک نزدیک شده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئولان به وعده خود عمل نمایند، به کسب سهمیه المپیک نزدیک شده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید