مدیر کل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد معرفی گردید

به گزارش دکتر برای تو، به گزارش خبرنگاران، این مراسم بعدازظهر سه شنبه با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار و در این مراسم غلام حسین حکمتیانبه عنوان مدیرکل منابع طبیعی استان معرفی و از زحمات عزت الله بهشتی فرتقدیر شد.

مدیر کل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد معرفی گردید

مدیر کل سابق منابع طبیعی استان در این مراسم گفت: همه کوشش ما بر این بود که در هیچ کجا حقی از مردم ضایع نشود و همواره در این حوزه مطابق قانون برخورد شده است.

عزت الله بهشتی فر اضافه کرد: در هر کجا اگر فرد یا نهادی می خواست از منابع طبیعی در راستای منفعت خود استفاده نموده و خلاف قانون عمل کند، ما در برابر او ایستادیم تا حق مردم پایمال نشود.

وی با بیان اینکه همه ما باید در برابر حفظ منابع طبیعی مسئول باشیم، گفت: ما همواره باید در حفظ منابع طبیعی بکوشیم و در این راه از هیچ کوششی فروگذاری نکنیم.

مدیرکل جدید منابع طبیعی استان نیز در این مراسم گفت: امرار معاش و بیکاری در استان بهانه ای برای تخریب منابع طبیعی، جنگل ها و مراتع شده است.

غلامحسین حکمتیان اصل اضافه کرد: منابع طبیعی میراث گذشتگان است و باید در حفاظت آن کوشید.

وی اضافه کرد: تشکلهای مردم نهاد نیز می توانند به منابع طبیعی استان برای مقابله با تخریب، تصرف و مهار آتش سوزی جنگلها و مراتع یاری نمایند.

حکمتیان اصل توسعه کشت گیاهان دارویی با مشارکت مردم و اجرای پروژه های مکانیکی و بیولوژیکی برای جلوگیری از فرسایش خاک و کنترل روان آبها را از جمله برنامه های خود عنوان نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 50

به "مدیر کل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر کل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید