مدل جهانی شیائومی 12 با 8 گیگابایت رم در گیک بنچ دیده شد

به گزارش دکتر برای تو، درحالی که هنوز شیائومی 12 رسما وارد بازار جهانی نشده است امروز شاهد حضور آن با 8 گیگابایت حافظه ی رم در بنچمارک گیک بنچ بودیم.

مدل جهانی شیائومی 12 با 8 گیگابایت رم در گیک بنچ دیده شد

شیائومی سال گذشته در ابتدا گوشی های سری می 11 خود را در بازار کشور چین و بعد از گذشت مدتی در بازار بین المللی برای فروش در دسترس قرار داد. از آن جایی که گوشی های پرچم دار شیائومی از قیمت بسیار مناسب و در عین حال قدرت سخت افزاری مطلوبی برخوردار هستند، به همین خاطر در بازارهای بین المللی هم تقاضا برای خرید آن ها شدیدا زیاد است. در نتیجه تعجبی ندارد که می بینیم شرکت چینی می خواهد شیائومی 12، پرچم دار سال 2022 خود را هم راهی بازار جهانی کند.

اما قبل از اینکه این اتفاق رخ دهد، یکی از کاربران تصویر امتیاز نسخه اولیه شیائومی 12 را در گیک بنچ با کاربران دیگر به اشتراک گذاشت تا بدین ترتیب تا حدودی از معینات مدل جهانی این محصول نیز آگاهی پیدا کنیم. لازم به ذکر است دلیل اینکه مطمئن هستیم این مدل برای بازارهای بین المللی است این است که پیش تر شاهد حضور محصولی با همین شماره مدل (2201123G) در وب سایت صدور گواهی اندونزیایی بودیم.

همانطور که مشاهده می کنید، این لیست نشان می دهد نام رمز تراشه بکار رفته در شیائومی 12, درست مانند مدل عرضه شده در چین، تارو (taro) یعنی همان اسنپدراگون 8 نسل 1 است که این می تواند خبر بسیار خوبی برای علاقه مندان به محصولات شیائومی باشد چرا که تراشه های پرچم دار کوالکام معمولا بسیار عملکرد خوبی دارند. همچنین ظاهرا این گوشی از 8 گیگابایت حافظه ی رم بهره می برد در حالی که در کشور چین شاهد عرضه مدلی با 12 گیگابایت حافظه ی رم هم بودیم. حال معین نیست آیا شرکت چینی می خواهد در بازار بین المللی هم این مدل را عرضه کند یا خیر.

با توجه به آنچه گیک بنچ می گوید ظاهرا سیستم عامل پیش فرض شیائومی 12 باید اندروید 12 سوار بر رابط کاربری نو MIUI 13 باشد که پیش تر شنیدیم قرار است به زودی نسخه جهانی آن هم عرضه شود. اما نکته مهم تر اینجاست که ظاهرا شیائومی می خواهد برخلاف سال گذشته که مدل می 11 پرو را راهی بازار نکرد، امسال شیائومی 12 پرو را در این بازارها به فروش برساند که خبر بسیار خوبی به شمار میرود چرا که مدل پرو علی رغم بهره مندی از پردازنده مشابه، قابلیت های مجذوب کننده تری دارد.

گیک بنچ اطلاعات بیشتری در رابطه با شیائومی 12 و طبیعتا برنامه های شیائومی برای آینده منتشر نکرد اما گفته می شود شرکت چینی می خواهد اواخر امسال از گوشی شیائومی 12 اولترا هم رونمایی کند. بعید به نظر می رسد این گوشی وارد بازار جهانی شود اما باید منتظر ماند و دید چه پیش می آید و شیائومی چه تصمیمی در این رابطه می گیرد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 2025

به "مدل جهانی شیائومی 12 با 8 گیگابایت رم در گیک بنچ دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل جهانی شیائومی 12 با 8 گیگابایت رم در گیک بنچ دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید