محدودیت های شدید برای تردد خودروها در روز طبیعت

به گزارش دکتر برای تو، رئیس پلیس راهور استان اردبیل از تشدید محدودیت خودروها در تردد شهری و خارج از شهرها در روز طبیعت خبر داد.

محدودیت های شدید برای تردد خودروها در روز طبیعت

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، سرهنگ سیدحجت فتاحی سه شنبه 12 فروردین گفت: در راستای اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا و حفظ سلامتی مردم، محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در روز 13 فروردین ماه اجرا و تمامی مسیرها به مناطق گردشگری و فضاهای سبز مسدود خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تردد شهروندان به مناطق ییلاقی اطراف شهرها، تفرجگاه ها، بوستان ها و پارک ها ممنوع بوده و مسیرهای منتهی به منطقه گردشگری شورابیل در استان اردبیل نیز مسدود خواهد شد.

فرماندار اردبیل هم از اعمال محدودیت های بیشتر برای تردد در داخل شهر در 12 و 13 فروردین خبر داد.

مسعود امامی یگانه اظهار کرد: اعمال این محدودیت ها برای حفظ سلامتی مردم و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به شهرداران و بخشدارن مرکزی اردبیل، هیر و ثمرین نیز ابلاغ شده است.

وی اضافه کرد: از ظهر 12 فروردین تا انتها روز طبیعت محدودیت های ترافیکی اعمال و تمام خروجی های اصلی و فرعی شهرستان مسدود خواهد شد.

وی تشریح کرد: با همکاری عوامل انتظامی و راهور، 70 نقطه، مورد محدودیت تردد واقع خواهد شد، ورودی های شورابیل برای روزهای 12 و 13 فروردین مسدود شده و مردم از حضور در تفرجگاه ها پرهیز کنند.

امامی یگانه با اشاره به این که در صورت همکاری مردم بر ویروس کرونا غلبه خواهیم کرد، اظهار کرد: به مردم توصیه می شود آیین سیزده بدر را به اولین جمعه بعد از شکست کرونا موکول کنند و برای این مورد برنامه ویژه ای در وقت مناسب تدارک خواهیم دید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 908

به "محدودیت های شدید برای تردد خودروها در روز طبیعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت های شدید برای تردد خودروها در روز طبیعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید