مجازات سنگین آنته ربیچ و باشگاه بلژیکی از سوی یوفا

به گزارش دکتر برای تو، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) هافبک تیم اینتراخت فرانکفورت و باشگاه آنتورپن بلژیک را با مجازات های سنگینی روبرو کرد.

مجازات سنگین آنته ربیچ و باشگاه بلژیکی از سوی یوفا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی یوفا، باشگاه آنتورپن بلژیک باید بخشی از سکوهای استادیوم خانگی خود را در بازی رسمی آینده تحت کنترل یوفا مسدود نماید و طرفداران حق ورود نخواهند داشت.

جریمه تیم آنتورپن بلژیک به خاطر اتفاق های بازی روز 29 ماه آگوست در مرحله پلی آف لیگ اروپا برابر تیم آلکمار هلند صورت گرفت. آنتورپن در این بازی خانگی 4 بر یک باخت و طرفدارانش علاوه بر نمایش یک بنرممنوعه از مواد آتش زا استفاده کردند. تیم آنتورپن در بازی آینده باشگاهی اروپایی خود باید علاوه بر نصب بنری با لوگوی یوفا مانع از ورود طرفداران به 5 هزار جایگاه استادیوم خانگی خود گردد. این تیم بلژ یکی همچنین باید 46 هزار و 250 یورو به عنوان جریمه به یوفا پرداخت کند.

کمیت انضباطی یوفا در حکم دیگری نیز آنته ربیچ، مهاجم اینتراخت فرانکفورت را 5 جلسه از همراهی این تیم در رقابت های رسمی این نهاد محروم کرد. این حکم به دنبال دریافت کارت قرمز مستقیم در دقیقه 44 بازی مرحله پلی آف لیگ اروپا برابر تیم استراسبورگ فرانسه صادر شد. همچنین برونو هوبنر، مدیر ورزشی اینتراخت فرانکفورت 2 جلسه از همراهی این تیم در رقابت های رسمی باشگاهی اروپا محروم شد. یوفا در نهایت این تیم آلمانی را به خاطر رفتارهای نامناسب طرفدارانش به پرداخت 44 هزار یورو جریمه نقدی محکوم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 382

به "مجازات سنگین آنته ربیچ و باشگاه بلژیکی از سوی یوفا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجازات سنگین آنته ربیچ و باشگاه بلژیکی از سوی یوفا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید