مایکروسافت نسخه رسمی آفیس موبایل جدید را منتشر کرد: ادغام ورد، اکسل، پاورپوینت و چند برنامه دیگر در یک اپلیکیشن

به گزارش دکتر برای تو، بسیاری از ما اپلیکیشن های زیادی روی گوشی تلفن همراه خود نصب کردیم و دیگر دوست نداریم برای باز کردن یک فایل خاص، اپلیکیشن جدیدی نصب کنیم. مثلا، برای باز کردن فایل های ورد مایکروسافت آفیس اپلیکیشن ورد، برای فایل های اکسل اپلیکیشن آفیس اکسل و برای پاورپوینت، باز هم نرم افزار جداگانه ای نصب کنیم.

مایکروسافت نسخه رسمی آفیس موبایل جدید را منتشر کرد: ادغام ورد، اکسل، پاورپوینت و چند برنامه دیگر در یک اپلیکیشن

بیشتر تمایل داریم با استفاده از یک اپلیکیشن همه این فرمت ها و اسناد را باز نموده و حتی ویرایش و ذخیره کنیم.

مایکروسافت هم چندی است به این موضوع پی برده و دریافت عملا عرضه چندین اپلیکیشن آفیس موبایل جداگانه برای هر فرمت فایلی بی فایده است و مورد استقبال و استفاده کاربران قرار نمی گیرد.

این شرکت بزرگ نرم افزاری در آبان ماه از نسخه های آزمایشی و غیررسمی آفیس موبایل متحد رونمایی کرد که شامل نرم افزارهای ورد، اکسل، پاورپوینت و چند برنامه دیگر در یک رابط کاربری بود. این نسخه ها فقط برای گروه کوچکی از کاربران در دسترس بوده و هنوز در مرحله توسعه قرار داشتند.

حالا، مایکروسافت به طور رسمی نسخه جدید آفیس موبایل را برای کاربران اندرویدی منتشر و روی فروشگاه های اپلیکیشن ها از جمله پلی استور گوگل قرار داده است.

در توضیحات این اپلیکیشن آمده است که Microsoft Office موبایل نرم افزاری فراتر از کار با اسناد سه نرم افزار سنتی آفیس این شرکت است. بعضی از ویژگی های جدید آفیس موبایل به توضیح زیر است:

نکته برداری سریع که با نرم افزار Sticky Notes ویندوز 10 نیز کاملا سازگار است.

اسکن متن های درون تصاویر و از جمله صفحات گسترده

خواندن و نشانه گذاری روی فایل های PDF

اسکن تصاویر با استفاده از دوربین گوشی برای کاربردهای مختلف از جمله افزودن به اسناد آفیس

انتقال اطلاعات و فایل ها میان کامپیوتر و دستگاه های دیگر سازگار

آفیس موبایل جدید برای iOS؟

هنوز تعیین نیست که مایکروسافت خاتمه می خواهد از توسعه نرم افزارهای ورد، اکسل و پاورپوینت به طور جداگانه برای پلتفرم های موبایل صرف نظر کند و به این اپلیکیشن واحد روی بیاورد یا این نرم افزارها هنوز هم به طور مجزا عرضه می شوند.

نکته گفتنی دیگر اینکه هنوز نسخه جدید آفیس برای پلتفرم دستگاه های iOS عرضه نشده است. آن طور که سایت اندروید پلیس گزارش داده است؛ ظاهرا هنوز آفیس موبایل جدید روی دستگاه های تبلت به خوبی کار نمی کند.

مایکروسافت هم هنوز به رسانه ها خبر درستی درباره زمان انتشار نسخه iOS آفیس جدید ترکیب شده از چندین نرم افزار این شرکت، نداده است. آفیس موبایل متحد را می توانید از اینجا دریافت کنید.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 770

به "مایکروسافت نسخه رسمی آفیس موبایل جدید را منتشر کرد: ادغام ورد، اکسل، پاورپوینت و چند برنامه دیگر در یک اپلیکیشن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایکروسافت نسخه رسمی آفیس موبایل جدید را منتشر کرد: ادغام ورد، اکسل، پاورپوینت و چند برنامه دیگر در یک اپلیکیشن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید