مار خوش خط و خال مک لارن قدرتمندتر از همواره

به گزارش دکتر برای تو، مک لارن 765LT به عنوان یک نسخه ویژه از 720S شناخته می گردد.

مار خوش خط و خال مک لارن قدرتمندتر از همواره

به گزارش خبرآنلاین، این خودروساز قصد داشت تنها 765 نمونه از این خودرو فراوری کند، بنابراین تعداد کمی از آن در بازار وجود دارد. با این حال، این سوپراسپرت با ارتقاهای مجذوب نماینده تیونرهای مختلف همراه شده است.

این نمونه، از شرکتی به نام Fostla.de Concepts مستقر در هانوفر آلمان خارج شده است.

عناصر فیبر کربنی موجود در قسمت هایی مانند روکش آینه ها و بعلاوه خروجی هوای روی کاپوت دیده می گردد.خطوط نارنجی رنگ به برجسته تر شدن اسپلیتر جلو، لبه های جانبی، صندوق عقب، سقف، بال و دیفیوزر عقب یاری می نماید.

این سوپراسپرت بعلاوه عناصر فیبر کربن ارتقا یافته ای را از نوویتک دریافت می نماید تا ظاهر خود را با روکشی که به رنگ Badlands Green است و تضاد خوبی با فیبر کربن و رنگ نارنجی دارد، بهبود بخشد.

765LT از درب صندوق عقب و سقف نو N-Largo استفاده می نماید.

مک لارن از رینگ های 20 و 21 اینچی MC3 فورج شده با قفل های مرکزی ساخته شده ووسن، برای این ابرخودرو استفاده می نماید.فنرهای نوویتک، 765LT را تقریباً 20 میلی متر پایین می آورند و شاسی را به چرخ های نو نزدیک می نمایند.

مک لارن 765LT را در مارس 2020 معرفی کرد.این خودرو با موتور 4.0 لیتری توئین توربو V8 قادر به فراوری 755 اسب بخار قدرت و 800 نیوتون متر گشتاور بود.انتقال قدرت به وسیله یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه صورت می گرفت که سریع تر از 720S تعویض می شد.

کاهش وزن 80 کیلوگرمی نسبت به مدل 720S، به آن اجازه داد در 2.7 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت و در 7.2 ثانیه، به سرعت 200 کیلومتر بر ساعت برسد.وزن خشک آن 1230 کیلوگرم است که به لطف افزودن اجزای فیبر کربنی نو، اگزوز تیتانیوم و شیشه نازک تر، به این وزن رسیده است.

اجزای بدنه اصلاح شده مانند سپر جلو، اسپلیتر جلو، دیفیوزر عقب و لبه های جانبی، به افزایش 25 درصدی نیروی رو به پایین خودرو یاری کردند.

مک لارن به فراوری 720S در سرانجام امسال سرانجام می دهد و فراوری 765LT را نیز تکمیل می نماید. 750S جانشین این سوپراسپرت خواهد شد و ما امیدواریم که مک لارن، انواع مختلفی از این خودرو را در دست فراوری داشته باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 8 مرداد 1402 بروزرسانی: 8 مرداد 1402 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 2290

به "مار خوش خط و خال مک لارن قدرتمندتر از همواره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مار خوش خط و خال مک لارن قدرتمندتر از همواره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید