بازگشت آئودی به رالی داکار

به گزارش دکتر برای تو، آئودی اعلام نموده در رالی داکار 2022 حضور خواهد داشت. همچنین ارباب حلقه ها اعلام نموده به لمانز نیز بازمی شود.

بازگشت آئودی به رالی داکار

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پدال، این شرکت فعلاً اطلاعات زیادی درباره قوای محرکه خودروی مدنظر خود برای مسابقات داکار را منتشر نکرده است. گرچه این خودرو از قوای محرکه الکتریکی استفاده خواهد نمود اما آئودی آن را مبدل انرژی می نامد. به نظر می رسد این شاسی بلند دارای قوای محرکه هیبریدی بنزینی/الکتریکی خواهد بود و در واقع پیشرانه درون سوز بیشتر برای بهبود محدوده حرکتی خودرو بکار خواهد رفت.

آئودی اظهار داشته به دنبال بهبود پرفورمنس قوای محرکه الکتریکی و باتری محصولات خود در آینده است و بنابراین محتمل است در سال های آینده نیز شاهد حضور این برند در رالی داکار باشیم. تجارب و دانش به دست آمده در این فرایند برای توسعه محصولات الکتریکی آینده آئودی بکار خواهد رفت.

مدیر آئودی اسپورت گفته است: همچنین ما در حال آنالیز زمینه های فعالیت بیشتر در موتور اسپورت هستیم. ما در دو طرف خواسته های مشتریان و استراتژی آینده خود را داریم ولی مطمئنیم که روی الکتریکی سازی و حمل ونقل پاک تمرکز خواهیم کرد. به همین خاطر است که در حال آماده شدن برای ورود به لمانز و بعضی دیگر از رشته های موتور اسپورت هستیم.

کلاس LMDh مخفف کلاس لمانز دیتونا هیبرید بوده و کلاس جدیدی در این مسابقات استقامتی است که آئودی نیز در آن حضور خواهد یافت. برای حضور در این کلاس وزن خودرو باید حداقل 1030 کیلوگرم بوده و حداکثر قدرت قوای محرکه هیبریدی نیز 671 اسب بخار باشد. اولین رقابت این کلاس در اروپا و برای فصل 2022 آغاز خواهد شد و یک سال بعد نیز در آمریکا شاهد آغاز آن خواهیم بود.

اما آئودی پس از فصل 2021 در مسابقات فرمول E حضور نخواهد یافت. البته این خودروساز آلمانی همچنان به تأمین قوای محرکه تیم ها در این مسابقات ادامه خواهد داد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 10 دی 1399 بروزرسانی: 10 دی 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1365

به "بازگشت آئودی به رالی داکار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت آئودی به رالی داکار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید