لیگ برتر انگلیس، تکمیل شگفتی های هفته با شکست سنگین مدافع عنوان قهرمانی، لیورپول 7 تایی شد!

به گزارش دکتر برای تو، لیورپول در شب پُراشتباه مدافعان و دروازه بان خود، شکست تلخ و عجیبی مقابل استون ویلا پشت سر گذاشت.

لیگ برتر انگلیس، تکمیل شگفتی های هفته با شکست سنگین مدافع عنوان قهرمانی، لیورپول 7 تایی شد!

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال انگلیس از ساعت 21:45 امشب (یکشنبه)، با ملاقات تیم های استون ویلا و لیورپول در استادیوم ویلا پارک به سرانجام رسید که تیم استون ویلا به رجحان عجیب 7 بر 2 دست یافت.

اولی واتکینس در دقایق 4، 23 و 39، جان مک گین در دقیقه 35، راس بارکلی در دقیقه 55 و جک گریلیش در دقایق 66 و 75 برای شاگردان دین اسمیت گلزنی کردند و محمد صلاح در دقایق 33 و 60، گل های لیورپول را به ثمر رساند.

استون ویلا با این پیروزی، 9 امتیازی شد و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به آرسنال، لسترسیتی و لیورپول، به رتبه دوم جدول صعود کرد. مدافع عنوان قهرمانی مسابقات هم با این شکست عجیب، تا رتبه پنجم جدول پایین آمد.

پس از شکست 3 بر صفر لسترسیتی مقابل وستهام و 6 بر یک منچستریونایتد مقابل تاتنهام، باخت سنگین لیورپول سومین شگفتی هفته چهارم رقابت ها بود.

هفته پنجم لیگ برتر پس از بازی های ملی و روز 26 مهر برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1253

به "لیگ برتر انگلیس، تکمیل شگفتی های هفته با شکست سنگین مدافع عنوان قهرمانی، لیورپول 7 تایی شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس، تکمیل شگفتی های هفته با شکست سنگین مدافع عنوان قهرمانی، لیورپول 7 تایی شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید