لغو قانون قرنطینه برای 50 کشور توسط انگلستان

به گزارش دکتر برای تو، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، لغو قانون قرنطینه برای 50 کشور توسط انگلستان صورت می پذیرد.

لغو قانون قرنطینه برای 50 کشور توسط انگلستان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت به انگلیس از طریق تحصیل در کالج هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

قضیه چیست؟

انگلستان به منظور احیای گردشگری در فصل تابستان، قانون قرنطینه دو هفته ای را برای مسافران بیش از 50 کشور از جمله فرانسه، ایتالیا و اسپانیا لغو می نماید.

با این حال لزوم قرنطینه برای مسافران ایالات متحده، کانادا، پرتغال، سوئد، چین، روسیه و هند همچنان پابرجاست.

اتحادیه اروپا نیز اخیرا با وجود باز کردن مرزهایش به روی کانادا، روآندا، تایلند و 15 کشور دیگر، ممنوعیت سفر را برای شهروندان ایالات متحده را تمدید کرد.

انگلستان درحالی پرتغال را در فهرست کشورهای معاف از گذراندن قرنطینه قرار نداد که گردشگران بریتانیایی در سال گذشته 2.1 میلیون از بازدیدنمایندگان خارجی پرتغال را تشکیل داده بودند و پس از اسپانیا به بزرگترین منبع گردشگران خارجی این کشور تبدیل شده بودند.

براساس سیاست های جدید انگلستان، مسافران کشورهای فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا و ده ها کشور دیگر می توانند از دهم جولای بدون هیچ محدودیتی به انگلستان سفر نمایند.

اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی از سیاستهای جداگانه ای پیروی خواهند کرد.

بریتانیا قانون قرنطینه را تقریبا برای مسافران تمام کشورها از هشتم ژوئن اظهار داشت.

منبع: همگردی
انتشار: 12 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1114

به "لغو قانون قرنطینه برای 50 کشور توسط انگلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو قانون قرنطینه برای 50 کشور توسط انگلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید