قیمت مسکن ملی در قرارداد ها ثابت است، ثبت نام نو در تهران

به گزارش دکتر برای تو، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: قیمت واحد های نهضت ملی مسکن که قرارداد آن ها سال گذشته منعقد شده ثابت است و افزایش نمی یابد.

قیمت مسکن ملی در قرارداد ها ثابت است، ثبت نام نو در تهران

به گزارش ایسنا، خلیل محبت خواه اظهار کرد: در امسال حتما در استان تهران ثبت نام تازه برای طرح نهضت ملی مسکن خواهیم داشت. این موضوع به نظر وزارتخانه بستگی دارد، اما ممکن است اردیبهشت سامانه ثبت نام باز گردد.

وی درباره قیمت واحد های نهضت ملی مسکن گفت: قیمت برای قرارداد هایی که سال گذشته منعقد شده ثابت است و بر اساس آن کار را پیش می بریم. قرارداد ها قانونی است و پیمانکاران باید مطابق آن واحد ها را تحویل دهند. نرخ سال گذشته بر اساس لیست بهای 1401 بود. امسال هم اگر قرارداد تازه ببیندیم بر اساس 1402 منعقد می گردد.

محبت خواه توضیح داد: قیمت واحد ها بستگی به تعداد طبقات، امکانات، مشاعات و منطقه، فرق دارد و نمی توان نرخ ثابتی را برای کل پروژه ها گفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به تامین زمین برای ساخت مسکن گفت: امسال تمامی زمین هایی که برای طرح نهضت ملی مسکن احصا شده را تامین خواهیم کرد. اگر احتیاج به تغییر کاربری و الحاق باشد اقدامات لازم را انجام می دهیم.

وی هم چنین درباره برطرف تصرف از اراضی دولتی در تعطیلات نوروز گفت: از 27 اسفند سال گذشته تا 13 فروردین ماه امسال، یگان حفاظت از اراضی وزارت راه و شهرسازی در تمام شهر های استان تهران در حالت آماده باش بودند که حدود 7.6 هکتار برطرف تصرف از اراضی ملی صورت گرفت.

محبت خواه یادآور شد: بخش قابل توجهی از تصرفات در شرق استان تهران، فیرزکوه، دماوند و حومه آن رخ داده بود. در مواردی دیوارکشی و احداث بنا انجام شده بود که تماما برطرف تصرف شد.

منبع: فرارو
انتشار: 15 فروردین 1402 بروزرسانی: 15 فروردین 1402 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 2243

به "قیمت مسکن ملی در قرارداد ها ثابت است، ثبت نام نو در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت مسکن ملی در قرارداد ها ثابت است، ثبت نام نو در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید