قیمت احتمالی آیفون 12 مشخص شد

به گزارش دکتر برای تو، به تازگی اطلاعاتی از آیفون 12 در فضای مجازی منتشر شده است که قیمت حدودی آن را مشخص می کند.

قیمت احتمالی آیفون 12 مشخص شد

به گزارش خبرنگار ، شرکت اپل به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های سازنده گوشی های هوشمند در جهان هر ساله نسخه ای جدید از خانواده آیفون ها را روانه بازار می کند؛ دو گوشی بعدی این شرکت آیفون 12 و آیفون 12 پرو نام خواهد داشت که چند ماه تا معرفی آن ها مانده است و در صورتی که شیوع ویروس کرونا در جهان از برگزاری مراسم شرکت اپل جلوگیری نکند یا شرکت اپل قصد برگزاری مراسم آنلاین معرفی گوشی جدید خود را داشته باشد، انتظار می رود این شرکت در ماه سپتامبر از پرچمدار جدید خود رونمایی کند.

اما اخیرا برخی از اطلاعات مربوط به این گوشی در فضای مجازی فاش شده است که علاوه بر اطلاعات سخت افزاری این گوشی قیمت حدودی آن را نیز اعلام می کند. شاید بتوان گفت یکی از مهم ترین تغییرات آیفون 12 نسبت به آیفون 11 استفاده از فناوری 5G در بخش ارتباطی آن است و این گوشی اولین گوشی اپل خواهد بود که از فناوری 5G پشتیبانی می کند.

طبق روال همیشه اپل، در گوشی جدید این شرکت از آخرین پردازنده اپل استفاده خواهد شد که پردازنده نسل بعدی این شرکت احتمالا A14 Bionic نام خواهد داشت و اپل در مدل معمولی این گوشی از 4 گیگابایت رم و مدل های Pro و Pro Max آیفون 12 از 6 گیگابایت حافظه رم استفاده خواهد کرد.

در بخش قیمت نیز باید گفت بر اساس اطلاعات فاش شده از شرکت اپل، این شرکت قصد دارد گوشی های خود را در سه حافظه 128، 256 و 512 گیگابایتی وارد بازار کند که قیمت این مجموعه از حدود 650 دلار آغاز و به حدود 1400 دلار ختم می شود. با این حال تمامی این اطلاعات در حد شایعه ای در فضای مجازی منتشر شده است و اپل به طور رسمی این موارد را تایید یا رد نکرده است و برای کسب اطلاعات بیشتری درباره نسل بعدی گوشی شرکت اپل باید تا زمان معرفی نسل بعدی گوشی این شرکت منتظر ماند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1070

به "قیمت احتمالی آیفون 12 مشخص شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت احتمالی آیفون 12 مشخص شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید