قدوس در کانون توجه ، کنار امباپه در عملکرد و زیبایی گل

به گزارش دکتر برای تو، سامان قدوس در آمار و ارقام فصل جاری لوشامپیونا فرانسه همراه نیمار و امباپه در یک سطح است و بدین خاطر در جمع برترین های این رقابت ها قرار می گیرد.

قدوس در کانون توجه ، کنار امباپه در عملکرد و زیبایی گل

به گزارش خبرنگاران ،به نقل از سایت سایت شبکه تلویزیونی فوتبال سوئد، اولا لیدمارک اریکسون که در برنامه ای پیرامون تیم ملی فوتبال سوئد صحبت کرد با اشاره به عملکرد سامان قدوس در فصل جاری لوشامپیونا گفت:نمودارهای عنکبوتی سامان قدوس در بالاترین سطح هستند و مساله ای که همیشه باید در نظر گرفت مقایسه یک بازیکن با برترین های همان لیگ است.سامان قدوس الان همراه نیمار و امباپه و دیگر ستارگان در لوشاپیونه فرانسه بازی می نماید.

این مفسر فوتبال سوئد ادامه داد:سامان قدوس در آمار و ارقام فصل جاری لوشامپیونا فرانسه همراه نیمار و امباپه در یک سطح است و بدین خاطر در جمع برترین های این رقابت ها قرار می گیرد.البته او همطراز نیمار و امباپه نیست اما یکی از بهترین بازیکنان لوشامپیونا است زیرا فصل را به خوبی شروه کرد.با آن نمودار عنکبوتی هم روشن است که در تیم ملی کشورش نیز بازی کند.

همچنین بخش فرانسوی زبان سایت وان فوتبال با توجه به وقفه کوتاه مدت لوشامپیونه فرانسه دست به انتخاب زیباترین گل های این رقابت ها تا انتها هفته نهم زده که گل سامان قدوس در هفته نهم لوشامپیونا به دیژون در صدر فهرست 15 گل زیبای این رقابت ها از نگاه سایت وان فوتبال نهاده شده است.

امباپه، مهاجم مطرح پاری سن ژرمن نیز پایین تر از سامان قدوس نهاده شد و رتبه دهم زیباترین گل های لوشامپیونا را به خود اختصاص داد.

3-220

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 55

به "قدوس در کانون توجه ، کنار امباپه در عملکرد و زیبایی گل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدوس در کانون توجه ، کنار امباپه در عملکرد و زیبایی گل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید