فونسکا: وقتی خسته هستید، انتخاب تصمیم درست سخت می گردد، به تعطیلات پیش رو احتیاج مبرمی داریم

به گزارش دکتر برای تو، پائولو فونسکا نسبت به عملکرد تیمش در بازی برابر پارما معترض است.

فونسکا: وقتی خسته هستید، انتخاب تصمیم درست سخت می گردد، به تعطیلات پیش رو احتیاج مبرمی داریم

به گزارش خبرنگاران، پائولو فونسکا پس از شکست 2 بر صفر تیمش در خانه پارما در هفته جاری رقابت های سری A ادعا کرد پایتخت نشینان به استراحت ناشی از فرا رسیدن بازی های ملی احتیاج مبرمی دارند.

سرمربی تیم رم در این باره گفت: تیم در این مقطع به وضوح خسته است و این موضوع کاملاً در بازی تعیین بود. در خصوص این شکست، نمی توان به رویکرد یا ذهنیت نامناسب اشاره نمود. بازیکنان فاقد سرعت کافی در نشان دادن واکنش نسبت به شرایط بودند. وقفه ایجاد شده به دلیل بازی های ملی ماه نوامبر برای رم مفید به نظر می رسد و واقعاً به آن احتیاج داریم. کاملاً خستگی را حس کردیم و بازیکنان به همین دلیل نتوانستند در صحنه های مختلف، واکنش مناسب و سریعی نشان بدهند. وقتی خسته هستید، انتخاب تصمیم درست سخت می گردد. در این شرایط مقابل حریف سرسختی قرار گرفتیم و آنها با شایستگی برنده شدند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: پارما همواره در ضدحملات خطرناک است و امروز شانس های متعددی ایجاد کرد. پس از گل اول آنها مجبور بودیم ریسکی بازی کنیم. در نیمه دوم به هر قیمتی برد می خواستیم و تا قبل از گل اول، شرایط خوب پیش می رفت، اما به آنها فضا دادیم و ضربه اش را خوردیم. از نظر دفاعی در 45 دقیقه دوم ضعیف ظاهر شدیم. البته در نیمه اول هم مشکلاتی داشتیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 538

به "فونسکا: وقتی خسته هستید، انتخاب تصمیم درست سخت می گردد، به تعطیلات پیش رو احتیاج مبرمی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فونسکا: وقتی خسته هستید، انتخاب تصمیم درست سخت می گردد، به تعطیلات پیش رو احتیاج مبرمی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید