شوک بزرگ به پرسپولیسی ها؛ خداحافظی با 2 ستاره تا جام جهانی؟

به گزارش دکتر برای تو، شاگردان یحیی گل محمدی بعد از تعطیلات کوتاه مدت، دوباره تمرینات خود را از سر گرفته اند و در کوشش هستند تا با کسب هماهنگی و آمادگی بیشتر، بعد از اتمام ملاقات های محبت آمیز تیم ملی، در ادامه مسابقات لیگ برتر حضور پیدا نمایند و بتوانند از صدرنشینی خود حفاظت نمایند. سرخ پوشان مرکز در اولین بازی بعد از تعطیلات فیفادی، باید در هفته هفتم لیگ برتر در خانه به مصاف تراکتور تبریز بروند.

شوک بزرگ به پرسپولیسی ها؛ خداحافظی با 2 ستاره تا جام جهانی؟

سرخ پوشان مرکز در شرایطی تمرینات خود را شروع نموده اند که 5 بازیکن به دلیل حضور در اردوی ملی، در جمع شاگردان گل محمدی حضور ندارند. از علیرضا بیرانوند در خط دروازه تا مرتضی پورعلی گنجی، میلاد سرلک، مهدی ترابی و وحید امیری. سرمربی پرسپولیس امیدوار بود تا با استفاده از تعطیلات فیفادی بتواند هماهنگی لازم میان بازیکنان فصل گذشته و بازیکنان تازه وارد را به وجود بیاورد، اما مصدومیت 2 ستاره پرسپولیس، شوک غیرمنتظره ای به سرخ پوشان داده است.

خداحافظی 2 ماهه با دیاباته!

شیخ دیاباته مهاجم مالیایی پرسپولیس که در کوشش بود تا با گذراندن آخرین مراحل آماده سازی خود را مهیای حضور در ترکیب پرسپولیس کند و بتواند از هفته هفتم برای سرخ پوشان مرکز به میدان برود، در تمرینات پرسپولیس دچار آسیب دیدگی شده و براساس معاینات اجرا شده گفته می گردد او 6 تا 8 هفته قادر به همراهی سرخ پوشان مرکز نخواهد بود تا برآورد ها درباره مصدومیت های احتمالی دیاباته که پیش از جذب او مطرح شده بود، رسمیت پیدا کند.

دکتر علیرضا حقیقت پزشک باشگاه پرسپولیس در واکنش به مصدومیت دیاباته شرح داد: شیخ دیاباته در تمرین روز یکشنبه بود که از ناحیه چهارسر ران دچار آسیب دیدگی شد. از لحظه وقوع مصدومیت، اقدام های پزشکی لازم انجام شد و در نهایت آنالیز های تکمیلی و پاراکلینیکی هم صحت تشخیص را معلوم کرد. این بازیکن برای چند هفته جهت انجام تمرینات در اختیار نخواهد بود. با توجه به تاثیر متغیر های مختلف در روند بهبودی، کوشش کار پزشکی در جهت به حداقل رساندن دوران بهبودی است تا دیاباته در سریع ترین زمان ممکن در اختیار کادر فنی قرار بگیرد.

سرانجام زودهنگام رویای صادقی برای حضور در جام جهانی؟

سعید صادقی چهره ویژه نقل وانتقالات تابستانه و یکی از ستارگان پرسپولیس در هفته های ابتدایی لیگ بیست ودوم، در کنار شیخ دیاباته، مصدوم تازه حاضر در اردوی سرخ پوشان مرکز است. صادقی که از سوی کارلوس کی روش به اردوی تیم ملی دعوت شده بود، در نهایت از لیست نهایی تیم برای اعزام به اتریش خط خورد تا به اردوی پرسپولیس بازگردد و خود را مهیای حضور در ادامه فصل کند.

پزشک باشگاه پرسپولیس مدعی شد که صادقی در اردوی تیم ملی دچار مصدومیت شده و به همین دلیل قادر به همراهی تیمش نیست. البته که هنوز به صورت دقیق مقدار دوری ستاره سرخ پوشان مرکز از میادین معین نشده، اما با توجه به مصدومیت از ناحیه همسترینگ، احتمالاً سعید صادقی قادر به همراهی پرسپولیس در مصاف هفته هفتم با تراکتور که در دهه اول مهرماه قرار است برگزار گردد نخواهد بود و پس از آن مسابقه، به نظر می رسد سرنوشت صادقی معین گردد.

دکتر حقیقت درباره شرایط سعید صادقی شرح داد: مصدومیت این بازیکن از ناحیه همسترینگ است که در اردوی اخیر تیم ملی برایش پیش آمد. در خصوص او باید دوره مربوط به اقدامات پزشکی را دنبال کنیم تا ظرف هفته های پیش رو بار دیگر برای تمرین و مسابقه در اختیار کادرفنی قرار بگیرد.

فوتبال 360

منبع: فرارو
انتشار: 31 شهریور 1401 بروزرسانی: 31 شهریور 1401 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 2157

به "شوک بزرگ به پرسپولیسی ها؛ خداحافظی با 2 ستاره تا جام جهانی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوک بزرگ به پرسپولیسی ها؛ خداحافظی با 2 ستاره تا جام جهانی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید