شرکت هواپیمایی United: دوربین جایگاه های هواپیما ناکارآمد است

به گزارش دکتر برای تو، شرکت هواپیمایی United دوربین جایگاه های خود را به دلیل بی استفاده بودن و نداشتن برنامه مناسب برای استفاده از آن ها از کار می اندازد.

شرکت هواپیمایی United: دوربین جایگاه های هواپیما ناکارآمد است

به گزارش خبرنگار ، طبق قوانین پرواز با هواپیما در دنیا مسافران باید در حین پرواز و به خصوص در زمان تیک آف و فرود هواپیما گوشی های خود را خاموش و یا در حالت Airplane Mode قرار دهند. شرکت های بزرگ هواپیمایی در دنیا برای رفاه حال مسافران خود در پرواز سیستم های سرگرمی و ارتباطی را بر روی جایگاه های موجود در هواپیماها تعبیه نموده اند. ولی اخیرا شرکت هواپیمایی United متعلق به کشور آمریکا به این نتیجه رسیده است که مسافران به بعضی از ویژگی های این سیستم ارتباطی اعتماد ندارند و از آن استفاده نمی نمایند.

طبق یک نظر نسجی از مسافران پروازهای شرکت United اکثریت آن ها به عملکرد ایمن و صحیص دوربین های به کار رفته در هواپیماها اعتماد ندارند و می توان گفت به نوعی از اینکه چهره آن ها به وسیله این دوربین ها برای دیگران قابل رویت باشد، واهمه دارند. سخنگوی شرکت United گفت: ما از مدت ها قبل این دوربین ها را غیر فعال نموده بودیم و برنامه ریزی دقیقی برای استفاده از این دستگاه ها در آینده نداشتیم. حال در صدد هستیم تا با پوششی مناسب این دوربین ها را از روی جایگاه های هواپیماها حذف کنیم.

این مقام مسئول در شرکت United در ادامه اضافه نمود: شاید در آینده با ایجاد تغییراتی در سیستم های ارتباطی مسافران در هوایپما از این دوربین ها برای ویدئو کنفرانس استفاده گردد. البته این چنین اجرای چنین مسئله ای از سوی شرکت United مستلزم کسب مجوزهای لازم از سازمان های هواپیمایی و تعریف استانداری جدید برای ارائه خدمات ویدئو کنفرانس است.

پس از اعلام این خبر بعضی از شرکت های فناوری فعال در صنعت هوایی برای همکاری با شرکت آمریکایی United اعلام آمادگی کردند. این شرکت ها ضمناً این همکاری سخت افزارهای لازم برای توسعه سیستم هخای ارتباطی مسافران در هواپیما را تامین می نمایند. شرکت هوایپمایی United تنها شرکت هواپیمایی در دنیا نیست که دوربین های جایگاه های هواپیما را غیر فعال نموده و یک شرکت هواپیمایی در سنگاپور نیز به اقدامی مشابه دست زده است.

با خودرو ولوو پرواز را تجربه کنید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 173

به "شرکت هواپیمایی United: دوربین جایگاه های هواپیما ناکارآمد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت هواپیمایی United: دوربین جایگاه های هواپیما ناکارآمد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید