تور استرالیا: سیلوهای نقاشی شده استرالیا، بوم های بزرگ زیبا

به گزارش دکتر برای تو، هنرمند خیابانی گویدو ون هلتن سیلوهای منطقه ویمرا ماله در استرالیا را نقاشی نموده و جلوه زیبایی به این منطقه بخشیده است. این سیلوها تنها سیلوهای نقاشی شده در استرالیا نیست، نمونه های زیادی از نقاشی بر روی سیلو در این کشور دیده می گردد.

تور استرالیا: سیلوهای نقاشی شده استرالیا، بوم های بزرگ زیبا

با تور استرالیا از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

سیلوهای منطقه ویمرا ماله مدت ها است که آذوقه مردم روستا و شهر را ذخیره نموده است. هنرمندی خوش ذوق با نام گویدو ون هلتن از سیلوها به عنوان محلی برای نمایش دادن خلاقیت خود استفاده نموده است و بر روی سیلوها نقاشی هایی به صورت دنباله دار کشیده است.

این هنرمند در سال 2015 نقاشی زیبای خود را بر روی سیلوهای منطقه ویمرا ماله کشید و حالا این منطقه به یک جاذبه توریستی تبدیل شده است. برای بازدید از سیلوهای نقاشی شده باید 200 کیلومتر از مرکز شهر به سمت منطقه ای که سیلو در آن قرار گرفته است، رانندگی کنید. سیلوها از دور تعیین هستند و به راحتی می توان از چندین کیلومتر دورتر سیلوها را تشخیص داد. این هنرمند تنها کسی نیست که هنر خود را بر روی سیلوها به نمایش گذاشته است، نمونه های دیگری از نقاشی بر روی سیلو در استرالیا دیده می گردد.

هنر نقاشی بر روی سیلو از کار هنرمندی روسی شروع شد. این هنرمند تصویری سیاه و سفید از دو فوتبالیست مشهور این کشور را بر روی یکی از سیلوها نقاشی کرد و این کار هنرمندانه شروعی برای نقاشی بر روی سیلو بود. یکی از فوتبالیست هایی که تصویرش بر روی این سیلو نقاشی شده، جردن ویدمن است.

نمونه دیگری از نقاشی روی سیلو در استان ویکتوریا، در جنوب شرقی استرالیا قرار گرفته است. منطقه ای که سیلوهای نقاشی شده در آن قرار گرفته است، شیپ هیل نام دارد.

موضوع این نقاشی بسیار جالب است، تصویری از افراد معمولی که چهره ای شبیه به اهالی روستاهای اطراف سیلو دارند، بر روی سیلو نقاشی شده و این تصاویر با تصویر آسمان و کهکشان ترکیب شده است.

اثر دیگری از نقاشی های روی سیلو متعلق به ون هلتن هنرمند خیابانی است که در محدوده فارمر کوارتت است. این هنرمند خیابانی باز هم تصویری زیبا بر روی سیلوهای این منطقه خلق نموده است.

تصاویر نقاشی شده بر روی این سیلو بسیار واقعی هستند و با سبک رئال نقاشی شده اند.

مقصد بعدی سیدنی استرالیا است. در منطقه رزبری، سیلویی به زیبایی نقاشی شده است که نظر هر رهگذری را جلب می نماید. هنرمند خیابانی اهل استرالیا رون هنر خود را بر روی سیلوهای سیدنی پیاده نموده است.

تصویر نقاشی شده بر روی سیلو، کشاورزی است با نام هورمن که به صورت خانوادگی در مزرعه نزدیک سیلو کشاورزی می کردند.

آثار نقاشی روی سیلو در استرالیا کم نیست و حالا به سراغ سیلوهای نقاشی شده در منطقه پاتچوولک در شمال شرقی استرالیا می رویم. هنرمند خوش ذوقی بانام بریزبن این سیلوها را به زیبایی نقاشی نموده است.

تصویری که بریزبن نقاشی نموده کشاورزی را نمایش می دهد که شاخه درختی را در دست دارد.

منبع: کجارو / amusingplanet.com
انتشار: 19 بهمن 1400 بروزرسانی: 19 بهمن 1400 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1968

به "تور استرالیا: سیلوهای نقاشی شده استرالیا، بوم های بزرگ زیبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استرالیا: سیلوهای نقاشی شده استرالیا، بوم های بزرگ زیبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید