سفر سه هفته ای برادران عالمیان به قطر برای کسب سهمیه المپیک

به گزارش دکتر برای تو، به گزارش خبرنگاران، مسابقات گزینشی المپیک در رشته تنیس روی میز از 24 اسفندماه در قطر شروع شده و تا خاتمه این ماه در دو بخش جهانی و آسیایی پیگیری خواهند شد.

سفر سه هفته ای برادران عالمیان به قطر برای کسب سهمیه المپیک

همراه ما باشید و با تور دوحه از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

برای حضور در این دو رویداد و در فاصله حدود سه هفته مانده به شروع آنها، نوشاد و نیما عالمیان فردا چهارشنبه راهی قطر می شوند. دلیل این اعزام زود هنگام تاکید مسئولان برگزارنماینده مسابقات بر رعایت پروتکل های بهداشتی برای مبارزه با کروناست و همچنین شرکت در دو تورنمنت مصوب فدراسیون دنیای تنیس روی میز.

طبق پروتکل های موردتاکید فدراسیون دنیای تنیس روی میز برای مسابقات قطر، بازیکنان شرکت نماینده در این رویدادهای این کشور به محض ورود به دوحه باید تست کرونا بدهند و دو روز هم در قرنطینه باشند. نوشاد و نیما عالمیان بعد از طی کردن این دوره و پیش از شرکت در اولین مرحله مسابقات گزینشی المپیک (دنیای) باید در دو تورنمنت بین المللی شرکت نمایند.

قبل از هر یک از این تورنمنت ها هم یک پیش مسابقه (پری راند) برگزار می گردد تا بازیکنان به واسطه حضور در آنها بتوانند مجوز شرکت در پرو تورها را کسب نمایند.

به همین دلیل اعزام زودهنگام به قطر برای نوشاد و نیما عالیمان تصویب شده است. این دوبازیکن همراه با جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز به قطر می فرایند و طی سه هفته حضور در این کشور در رویدادهای مصوب شرکت می نمایند.

برنامه رقابتی برادران عالمیان در قطر به این توضیح است:

* تورنمنت کانتندر: 13 تا 16 اسفندماه

* استار کانتندر: 18 تا 23 اسفندماه

* انتخابی گزینشی دنیا: 24 تا 27 اسفندماه

* انتخابی گزینشی آسیا: 28 تا 30 اسفندماه

به گزارش خبرنگاران، هر یک از کشورهای حاضر در قطر حداکثر با دو بازیکن مجاز به حضور در این رویدادها هستند.

بعد از مسابقات گزینشی دنیای و آسیا، رنکینگ دنیای آخرین فرصتی است که نمایندگان ایران برای کسب سهمیه می توانند از آن استفاده نمایند. نوشاد عالمیان برای المپیکی شدن به وسیله رنکینگ دنیای شانس دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1489

به "سفر سه هفته ای برادران عالمیان به قطر برای کسب سهمیه المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر سه هفته ای برادران عالمیان به قطر برای کسب سهمیه المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید