سرمربی تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن: دلم شور می زد!

به گزارش دکتر برای تو، سرمربی تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن پس از فینالیست شدن تیمش گفت: برای این بازی دلم شور می زد اما نتیجه تمرین هایمان را گرفتیم.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن: دلم شور می زد!

به گزارش خبرنگاران، تیم گروه بهمن تهران با نتیجه 96 بر 86 مقابل نامی نو اصفهان به برتری رسید و فینالیست بسکتبال بانوان شد.

نازی طائرپور، سرمربی گروه بهمن در خصوص این بازی گفت: در هفته شش روز تمرین می کردیم و نتیجه تمرین هایمان را گرفتیم. از این برد شاد هستیم. البته اصفهان هم تیم خوبی داشت و بازیکنانش قوی بودند.

او در خصوص اینکه آغاز خوبی نداشتند، گفت: ما همواره اینطور بوده ایم. در بازی رفت هم کوارتر اول و دوم را واگذار کردیم اما در ادامه برنده شدیم. در این بازی هم تا بازیکنان گرم شدند کمی زمان برد و از تمرینات زیادی که داشتیم استفاده بردند.

طائرپور درباره عملکرد سعیده علی در این بازی اظهار داشت: سعیده بازیکن خوبی است اما آسیب دیدگی او باعث شد تا در چند بازی از او استفاده نکنیم. او همواره برای تیم مفید است و شاد هستیم که کاپیتان تیممان است . بازی جذابی داشتیم و خوشبختانه به فینال رسیدیم.

سرمربی تیم گروه بهمن گفت: خیلی برای این بازی دلم شور می زد چون تنها فیلم کوارتر سوم و چهارم بازی نامی نو را دیده بودیم اما آنها را بررسی کردیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 756

به "سرمربی تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن: دلم شور می زد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن: دلم شور می زد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید