سرای دانشجویی شهید اختیارزاده دانشگاه ایلام بازسازی و نوسازی شد

به گزارش دکتر برای تو، معاونت دانشجویی دانشگاه ایلام در تابستان 99 اقدام به بازسازی و نوسازی سرای دانشجویی شهید اختیارزاده نموده است.

سرای دانشجویی شهید اختیارزاده دانشگاه ایلام بازسازی و نوسازی شد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، معاونت دانشجویی دانشگاه ایلام با حمایت های اقتصادی صندوق رفاه دانشجویان و خیّرین حامی دانشگاه در تابستان 99 اقدام به بازسازی و نوسازی سرای دانشجویی شهید اختیارزاده نموده است.

در این عملیات اقدام به بازسازی کامل سرویس های بهداشتی و آشپزخانه ها، تعویض تمامی پنجره های قدیمی و نصب پنجره های PVC و شیشه های دوجداره به منظور صرفه جویی در انرژی، تعویض سیستم روشنایی و نصب لامپ های LED در راهرو ها و تمامی اتاق ها، شد.

همچنین، بازسازی کامل سیستم گرمایشی، تغییر درب اصلی ورودی جهت سهولت در رفت و آمد دانشجویان، رنگ آمیزی راهرو ها و تمامی اتاق ها، تعویض موکت و گلیم فرش ها، محوطه سازی و ایجاد زمین ورزشی، از دیگر اقداماتی بود که در زمینه بازسازی و نوسازی سرای دانشجویی شهید اختیارزاده دانشگاه ایلام انجام شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1140

به "سرای دانشجویی شهید اختیارزاده دانشگاه ایلام بازسازی و نوسازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرای دانشجویی شهید اختیارزاده دانشگاه ایلام بازسازی و نوسازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید