ساخت یک برچسب جدید توسط توییتر برای ترامپ

به گزارش دکتر برای تو، شبکه توئیتر از این پس روی پیغام های رئیس جمهور آمریکا که حاوی مضامین تقلب انتخاباتی باشد، برچسب تایید پیروزی جو بایدن الطاق می نماید.

ساخت یک برچسب جدید توسط توییتر برای ترامپ

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، روزنامه ایندیپندنت گزارش داده مسئولان شبکه اجتماعی توئیتر برای مقابله با ادعا های بی سرانجام رئیس جمهور آمریکا در مورد تقلب در انتخابات 2020، چاره تازه ای اندیشیده اند.

نظر به اینکه دونالد ترامپ برغم تائید رسمی پیروزی جو بایدن در انتخابات سوم نوامبر همچنان معتقد است تقلبی در کار بوده است، شبکه توئیتر به برچسب تازه ای با عنوان مقامات انتخاباتی جو بایدن را به عنوان پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تائید کردند برای مقابله با ادعا های خلاف واقع او متوسل شد.

این برچسب جدید اولین بار روز شنبه برای روی یکی از پیغام های ترامپ الطاق شد. در این پیغام باز هم صحبت از تقلب در انتخابات و پیروزی شبه انگیز بایدن به میان آمده بود.

به رغم تائید پیروزی بایدن از سوی مجمع برگزینندگان آمریکا، ترامپ کماکان بر ساز رنگ باخته تقلب در انتخابات میدمد، آنهم در شرایطی که قریب به 60 دعوی حقوقی بی سند و مدرک او بدون هیچ عایده ای از سوی ایالت های مختلف رد شده است. حال قرار است پس از شکست پروژه تقلب انتخاباتی ترامپ، بار دیگر دعوی حقوقی او در دیوان عالی مطرح گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1409

به "ساخت یک برچسب جدید توسط توییتر برای ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت یک برچسب جدید توسط توییتر برای ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید