تهدید دختر و داماد ترامپ به شکایت از یک گروه جمهوریخواه مخالف

به گزارش دکتر برای تو، دختر و داماد دونالد ترامپ که هر دو از دستیاران ارشد کاخ سفید هستند تهدید به شکایت از یک گروه از جمهوریخواهان مخالف این رئیس جمهور آمریکا به خاطر نصب یک بیلبورد تبلیغاتی در میدان تایمز اسکوئر نیویورک با مضمون مرتبط کردن آنها با وقوع حدود 225 هزار مورد مرگ در اثر ابتلای به کروناویروس در آمریکا نموده اند.

تهدید دختر و داماد ترامپ به شکایت از یک گروه جمهوریخواه مخالف

یک وکیل ایوانکا ترامپ و همسرش جارد کوشنر، دختر و داماد دونالد ترامپ در نامه ای به این گروه موسوم به پروژه لینکلن این تبلیغها را غلط، خبیثانه و افتراآمیز خوانده و گفته که آنها موجب یک تهمت شرم آور و شنیع شده اند.

این وکیل به نام مارک کاسوویتز در نامه اش که از سوی پروژه لینکلن در توئیتر منتشر شد مطرح نمود: اگر این تبلیغات بیلبوردی سریعا حذف نشوند، ما از شما با هدف دریافت چیزی که بی تردید غرامتهای تنبیهی و جبران کننده فراوان خواهد بود شکایت خواهیم کرد.

دفتر کاسوویتز به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.

پروژه لینکلن در پست های جداگانه ای در پاسخ نوشت: دیوانه! و در ادامه در بیانیه ای خاطر نشان کرد: بیلبوردها برپا خواهند بود

این گروه توضیح داد: تهدیدهای توخالی همانقدر از سوی ما جدی گرفته خواهند شد که جارد کوشنر و ایوانکا جدی گرفته می شوند.

این گروه که شامل رایزنهای سابق کمپینهای انتخاباتی جورج دبلیو. بوش و سناتور فوت نموده جان مک کین می گردد، برجسته ترین سازمان جمهوریخواهان مخالف دونالد ترامپ است. این گروه در مجموعه ای از تبلیغات خواهان شکست دونالد ترامپ در انتخابات شده و به قانونگذاران جمهوریخواه حامی ترامپ حمله نموده و از جو بایدن رقیب دموکرات ترامپ در انتخابات حمایت نموده است.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 2 آذر 1399 بروزرسانی: 2 آذر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1284

به "تهدید دختر و داماد ترامپ به شکایت از یک گروه جمهوریخواه مخالف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهدید دختر و داماد ترامپ به شکایت از یک گروه جمهوریخواه مخالف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید