رفع موانع و مسائل واحدهای پذیرایی و بین راهی گامی روبه جلو در توسعه پایدار گردشگری

به گزارش دکتر برای تو، خبرگزاری خبرنگاران-رئیس انجمن واحدهای پذیرایی بین راهی و مراکز رفاهی آذربایجان شرقی رفع موانع و مسائل واحدهای پذیرایی و بین راهی با همکاری دولت را گامی روبه جلو در توسعه پایدار گردشگری اعلام کرد.

رفع موانع و مسائل واحدهای پذیرایی و بین راهی گامی روبه جلو در توسعه پایدار گردشگری

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، هفتاد و نهمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی با حضور استاندار آذربایجان شرقی برگزار گشت و موانع و مسائل فعالیت واحدهای پذیرایی استان در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

محمدعلی علاقه بند رئیس انجمن واحدهای پذیرایی بین راهی و مراکز رفاهی آذربایجان شرقی در این نشست ضمن اشاره به اینکه لازمه توسعه گردشگری، همکاری مستمر بخش دولتی و خصوصی است، گفت: بخش خصوصی همواره در راستای ارتقا گردشگری استان پیشرو بوده و گام های مؤثر در این حوزه برداشته است، لذا تسهیل فعالیت این بخش به عنوان بازوی توانمند گردشگری، موجب رشد و پایداری این حوزه خواهد شد.

رئیس انجمن واحدهای پذیرایی بین راهی و مراکز رفاهی آذربایجان شرقی در ادامه با بیان اینکه شناسایی و رسیدگی به موانع و مسائل واحدهای فعال در حوزه گردشگری از سوی دولت در پیشبرد اهداف توسعه ای این صنعت پویا، نقشی مؤثر دارد، اضافه کرد: واحدهای پذیرایی آذربایجان شرقی به عنوان یکی از بخش های فعال در حوزه گردشگری با فراهم سازی امکانات لازم برای ارتقا بخش گردشگری غذا و همچنین کارآفرینی برای بخش قابل توجهی از جامعه، با موانعی روبرو است که مرتفع سازی آن از سوی مسئولان ذی ربط فعالیت های مربوطه را تسریع و تسهیل خواهد کرد.

او در این نشست با بیان اینکه اعمال و افزایش سالانه عوارض زیباسازی از سوی شهرداری، عوارض مالیات بر ارزش اضافه کرده و شرایط نابسامان ورودی های شهر تبریز ازجمله مسائل پیش روی فعالیت واحدهای پذیرایی است، از استاندار آذربایجان شرقی خواستار رسیدگی و رفع این مسائل شد.

علاقه بند گفت: احیا بزرگداشت روز تبریز، توجه به گردشگری غذا به مرکزیت تبریز و مرتفع سازی مسائل تردد خودروهای منطقه آزاد ارس از دیگر مسائلی است که رفع آن ها با همکاری دولت و بخش خصوصی می تواند در پیشبرد اهداف توسعه گردشگری استان نقش مؤثری داشته باشد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 بهمن 1400 بروزرسانی: 14 بهمن 1400 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1962

به "رفع موانع و مسائل واحدهای پذیرایی و بین راهی گامی روبه جلو در توسعه پایدار گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفع موانع و مسائل واحدهای پذیرایی و بین راهی گامی روبه جلو در توسعه پایدار گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید