غلامرضا محمدی: یزدانی یک جراحی موفقیت آمیز را پشت سر گذاشت

به گزارش دکتر برای تو، به گزارش خبرنگاران، غلامرضا محمدی با بیان اینکه در حال حاضر آخرین اردوی تیم ملی کشتی آزاد پیش از مسابقات قهرمانی آسیا برگزار می گردد گفت: اگرچه این مسابقات برای کسب سهمیه المپیک نیست اما جزو رنکینگ سیستم است و در قرعه کشی المپیک به ما یاری می نماید. اولین مسابقه گزینشی المپیک ما فروردین ماه برگزار خواهد شد که احتمالا به دلیل شیوع کرونا در کشوری غیر از چین است.

غلامرضا محمدی: یزدانی یک جراحی موفقیت آمیز را پشت سر گذاشت

وی اضافه نمود: منطق این را می گوید که اول به فکر کسب سهمیه های کامل المپیک باشیم و بعد به مدال فکر کنیم. تا به امروز دو سهمیه گرفتیم و امیدوارم چهار سهمیه دیگر را کامل کسب کنیم هرچند کارمان سخت است. تمام کوشش خود را می کنیم که با تیم کامل به المپیک برویم.

محمدی در خصوص شرایط حسن یزدانی گفت: حسن یک عمل موفقیت آمیز را پشت سر گذاشت و الان شرایط خوبی دارد. او پس از بازگشت تیم از مسابقات قهرمانی آسیا حدود بیست روز دیگر به روی تشک خواهد رفت. برای آغاز تمرینات جدی حسن یزدانی هیچ عجله ای نداشته و نداریم و ریسک نمی کنیم.

او در خصوص میزان آمادگی سایر ملی پوشان گفت: علیرضا کریمی مصدومیتی از ناحیه رباط پا داشت که الان شرایط خوبی دارد و آرام آرام مرور فن می نماید. بقیه بچه ها در شرایط خوبی هستند و امیدوارم دیگر آسیب دیدگی نداشته باشیم.

محمدی در باره حمایت ها از تیم ملی کشتی گفت: جلسات مختلفی را با دکتر سلطانی فر و دکتر صالحی امیری داشتیم که جنبه حمایتی داشت و دلگرم کننده بود ولی امیدوارم به صورت عملی هم این اتفاق بیفتد. ما توقع زیادی جز شرایط اردویی مناسب و حضور در تورنمنت های مورد نظرمان نداریم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در خاتمه گفت: امیدوارم در المپیک توکیو بتوانیم پیغام آور شادی برای مردم ایران باشیم. هرچند در المپیک کار سخت است ولی توقع مردم از کشتی به حق است و برای لبخند و شادی آنها هر کوششی می کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 761

به "غلامرضا محمدی: یزدانی یک جراحی موفقیت آمیز را پشت سر گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غلامرضا محمدی: یزدانی یک جراحی موفقیت آمیز را پشت سر گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید