خلاصه بازی پرتغال 3 ، 2 غنا؛ رکوردزنی رونالدو

به گزارش دکتر برای تو، استادیوم 974 امشب میزبان ملاقاتی از گروه H جام جهانی 2022 قطر بین پرتغال و غنا بود، که این ملاقات را سلسائوی اروپا با نتیجه 3-2 برد.

خلاصه بازی پرتغال 3 ، 2 غنا؛ رکوردزنی رونالدو

نیمه نخست پرتغال طوفانی آغاز کرد و موقعیت های خیلی خوبی برای پیش افتادن از ستاره های سیاه داشت. حتی کریستیانو رونالدو گلزنی هم کرد، ولی داور خطای او را گرفت. در نهایت این نیمه بدون رد و بدل شدن گل انتها یافت، اما مالکیت توپ 70-30 نشان از رجحان سلسائوی اروپا داشت.

نیمه دوم پرهیجان تر دنبال شد. کریستیانو رونالدو در دقیقه 65 پنالتی ای که گرفته بود را تبدیل به گل کرد تا برای پنجمین جام جهانی متوالی هم گل زده باشد. اما چیزی نگذشت که آندره آیو بعد از پاس محمد قدوس در دقیقه 73 گل تساوی را به ثمر رساند. دقیقه 78 پاس هنرمندانه برونو فرناندش را ژوآئو فلیکس وارد دروازه غنا کرد تا باز هم پرتغال پیش بیفتد. دقیقه 80 هم نوبت به رافائل لیائو رسید که پاس دیگری از برونو فرناندش را به گوشه دروازه لاورنس آینده زیگی بفرستد. دقیقه 89 هم عثمان بوکاری برای غنا گل دیگری زد تا فاصله کمتر گردد.

با این برد ارزشمند، پرتغال در خاتمه دیدارهای نخست 3 امتیازی شد تا بالاتر از اروگوئه، کره جنوبی و غنا صدرنشین گروه H باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 4 آذر 1401 بروزرسانی: 4 آذر 1401 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 2183

به "خلاصه بازی پرتغال 3 ، 2 غنا؛ رکوردزنی رونالدو" امتیاز دهید

1 کاربر به "خلاصه بازی پرتغال 3 ، 2 غنا؛ رکوردزنی رونالدو" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلاصه بازی پرتغال 3 ، 2 غنا؛ رکوردزنی رونالدو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید