خرید و فروش خودرو در دل کوه

به گزارش دکتر برای تو، انتهای بزرگراه شهید دوران و در حوالی کوهپایه های دوشان تپه، تابلوهای راهنما شما را به مرکز همگانی خرید و فروش خودرو دوران راهنمایی می نمایند که چند سالی است برای کاهش مسائل شهروندان شرق پایتخت در زمینه حضور خریداران و فروشندگان خودرو در دل بافت مسکونی ایجاد شده است.

خرید و فروش خودرو در دل کوه

خبرنگاران / پروانه بهرام نژاد: این مرکز در محدوده شهرداری منطقه 13 واقع شده است و به یاری شهروندان آمده تا دست دلالان را در این کارزار کوتاه کند.

اگرچه با وجود فعالیت این مرکز همچنان شاهد حضور دلالان در روزهای پایانی هفته در محله هایی چون حکیمیه و خلوتی این مرکز هستیم اما براساس آنچه در پایگاه اینترنتی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر آمده، این مرکز قابلیت پذیرش بالای خودرو را دارد. اینجا ظرفیت پذیرش مرکز همگانی خرید و فروش خودرو دوران هزار و 500 خودرو برای فروش و پذیرش هزار دستگاه خودرو برای پارک مراجعان دارد و خدماتی از جمله خرید و فروش خودرو، کارشناسی اولیه بدنه خودرو، تنظیم مکانیزه قولنامه، کارشناسی مجدد بدنه، فنی، اصالت خودرو پس از تنظیم قولنامه، کارشناسی خودرو در روزهای هفته و ثبت قولنامه و... در این مرکز ارائه می گردد و امکانات رفاهی چون بوفه هم دارد. مرکز همگانی خرید و فروش خودرو دوران، آدینه ها از اول صبح در بزرگراه شهید دوران، بعد از صندلی CNG، جنب ایستگاه پسماند شهرداری پذیرای مراجعان است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 651

به "خرید و فروش خودرو در دل کوه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید و فروش خودرو در دل کوه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید