خراسان شمالی را به عنوان الگو به جهانیان معرفی خواهیم کرد

به گزارش دکتر برای تو، به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محسن نریمان در یازدهمین جشن سالگرد تاسیس استان خراسان شمالی که صبح امروز در محل پارک تفریحی و گردشگری بش قارداش و با حضور جمع کثیری از مردم این استان برگزارشد، گفت: خراسان شمالی استانی با قومیت های مختلف است که مردم آن به صورت مسالمت آمیز و در کمال آرامش در کنار یکدیگر زندگی می کنند و توانسته اند از ظرفیت ها و استعدادهای خود به خوبی استفاده کنند.

خراسان شمالی را به عنوان الگو به جهانیان معرفی خواهیم کرد

وی با بیان اینکه توسعه از جهت شبکه های ریلی و جاده ها عبور می کند، گفت: این استان مرز خوبی جهت تعاملات بین المللی دارد که انتظار داریم با راه اندازی شبکه ریلی، این تعاملات شکل بهتری به خود بگیرد.

نریمان شرح داد: این استان توانست رکورد تشکیلات استانی را بشکند.

وی افزود: به جرات می توان گفت که بهترین نقطه خراسان قبل از تقسیم، همین خراسان شمالی است که دارای منابع آبی فراوانی است و این عامل، یکی ازعوامل اصلی توسعه این استان است.

معاون وزیرراه و شهرسازی گفت: بدون اغراق باید گفت که با وجود مسوولیت های مختلفی که در نظام جمهوری اسلامی داشته ام، بهترین دوران خدمت خود را در این استان سپری کرده ام.

وی اظهار امیدواری کرد که در سایه همدلی و همزبانی بتوانیم شاهد اقدامات آرمانی و تحقق رویاهای مردم این منطقه در جهت توسعه هرچه سریعتر آن باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 768

به "خراسان شمالی را به عنوان الگو به جهانیان معرفی خواهیم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خراسان شمالی را به عنوان الگو به جهانیان معرفی خواهیم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید