حکایت یادگاران ماندگار

به گزارش دکتر برای تو، اواخر فروردین ماه بود که مدیر عامل بانک تجارت طبق برنامه هفتگی برای بازدید از شعب و دیدار با همکاران روزکاری خود را آغاز کرد.

حکایت یادگاران ماندگار

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، شعبه انبار نفت یکی از هشت شعبه ای بود که دراین روز توسط مدیر عامل بانک تجارت بازدید شد. هنگام ورود صندلی خالی معاون شعبه کاملا نمایان بود. رییس شعبه گفت: این میز آقای رهبری معاون شعبه است که متاسفانه بدلیل ابتلا به کرونا چند روزی است سر کار نمی آیند. دولت آبادی چهره محجوب و مصمم رهبری معاون شعبه انبار نفت را کاملا به خاطر داشت. با آرزوی سلامتی برای این همکار وفادار، دادن قوت قلب و تشکر از زحمات پرسنل، شعبه را ترک کرد. هنوز چند روزی از این بازدید نگذشته بود که با خبر شدیم در اولین روزهای اردیبهشت روح بلند غلامرضا رهبری این همکار با اخلاق برای همیشه از قفس دنیا به بهشت پرکشیده است...

یکشنبه هفتم دیماه در منزل غلامرضا رهبری هستیم. در یکی از خانه های صمیمی محله سردار جنگل خانواده همکار عزیز و شهید راه خدمت به گرمی پذیرایمان شدند. رضا دولت آبادی مدیر عامل بانک تجارت همراه با ترک تبریزی عضو هیات مدیره، ایلکا معاون مدیر عامل و احمدی آذر رییس اداره روابط عمومی آمده بودند که ضمن دلجویی به این خانواده بزرگوار تسکینی باشند بر آلام دل خسته و رنجورشان.

مدیر عامل بانک تجارت هرگز تصور نمی کرد که به جای دیدار دوباره با غلامرضا رهبری اکنون رو در روی مطهره 14 ساله یکی از دو فرزند دختری نشسته باشد که از آن مرحوم به یادگار مانده است. مطهره با دیدن همکاران پدر بغضی را که در هشت ماه گذشته با آن خو گرفته است را فرو می خورد و در کنار مادر و عمو های خود دقایقی را به صحبت های مدیر عامل گوش می دهد.

دولت آبادی می گوید: شکی نیست که پرسنل بانکها پس از کادر خدوم درمانی بیشترین آسیب را از شیوع کرونا دیده اند و همکاران زیادی از خانواده شبکه بانکی بواسطه این ویروس جان خود را از دست داده اند. به واقع خدمت به مردم فضیلتی بزرگ است و خوشا آنان که در این راه پر فضیلت جان خود را فدا کرده و شهدای راه خدمت لقب می گیرند.

مدیر عامل بانک تجارت با برشمردن خصوصیات شاخص این همکار فقید ادامه می دهد: نقش ارزشمند مرحوم رهبری در موفقیت های شعب مختلفی که طی این 20 سال خدمت صادقانه خود در بانک تجارت در آن حضور داشته اند از جمله مواردی است که می توان به آن اشاره داشت. حضور ما در جمع خانواده این همکار عزیز کمترین کاری است که می توان انجام داد و براستی اثر ماندگاری که این عزیزان در راه خدمتگزاری از خود بر جای گذاشتند تا همیشه به یادگار خواهد ماند.

دولت آبادی با گرامیداشت یاد و خاطره همکاران درگذشته از سیستم بانکی به واسطه شیوع کرونا یادآور می شود: بالغ بر 10 نفر از همکاران شاغل بانک تجارت پس از اپیدمی کرونا تا به امروز جان خود را از دست داده اند که با تصویب هیات مدیره بانک برای این دسته از همکاران ارتقاء یک رتبه شغلی را مد نظر قرار داده ایم.

مدیر عامل بانک تجارت در پایان ضمن آرزوی علو درجات برای این همکار فقید، با اهدای لوح سپاس و هدایا از خانواده این عزیز تازه در گذشته قدردانی کرد.

مطهره عزیز به احترام پدر همکاران او را تا درب خروج بدرقه می کند، او در این مدت به خوبی دریافته است که هیچ گنجی در این دنیا لذت بخش تر از یک لحظه آغوش مهربان پدر نیست...

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1426

به "حکایت یادگاران ماندگار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حکایت یادگاران ماندگار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید