حضور 30 درصد دانش آموزان فنی و کاردانش قزوین در مدارس

به گزارش دکتر برای تو، معاون آموزش متوسطه استان قزوین گفت: با شروع سال تحصیلی تازه 30 درصد دانش آموزان فنی و کاردانش قزوین، روزانه در مدارس حضور می یابند.

حضور 30 درصد دانش آموزان فنی و کاردانش قزوین در مدارس

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از قزوین ، توفیق محمدحسینی معاون آموزش متوسطه استان گفت: با شروع سال تحصیلی تازه روزانه 30 درصد دانش آموزان فنی و حرفه ای و کاردانش استان به منظور فراگیری مهارت های مورد نظر به شکل حضوری در مدارس خود حاضر می شوند.

محمد حسینی اضافه نمود: با برنامه ریزی مدارس باید کوشش گردد که همه دانش آموزان فنی و کاردانش فرصت حضور در کلاس های مهارتی را پیدا نمایند و حضور روزانه 30 درصدی بین تمامی دانش آموزان تقسیم گردد.

او اضافه نمود: رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و اسناد بالادستی از صندلی خاصی برخوردارند و برای تامین احتیاج های بازار کار توجه به این رشته ها اهمیت دوچندانی دارد.

معاون آموزش متوسطه استان قزوین در ادامه گفت: برگزاری کلاس های حضوری دروس کارگاهی و عملی هنرستان ها باتوجه به ماهیت مهارتی آن ها یک ضرورت انکار ناپذیراست و یکی از احتیاج های بدیهی جامعه امروز ما توسعه آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش است.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1830

به "حضور 30 درصد دانش آموزان فنی و کاردانش قزوین در مدارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور 30 درصد دانش آموزان فنی و کاردانش قزوین در مدارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید