جمهوری آذربایجان از کشته شدن 4 سرباز خود در قره باغ اطلاع داد

به گزارش دکتر برای تو، به دنبال انتشار گزارش‌هایی درباره نقض مجدد آتش بس در قره‌باغ کوهستانی، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان از کشته شدن 4 سرباز خود در درگیری‌های تازه در این منطقه اطلاع داد.

جمهوری آذربایجان از کشته شدن 4 سرباز خود در قره باغ اطلاع داد

جهت دریافت خدمات طراحی و ساخت ویلا در شمال با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، درحالی که اخبار جسته و گریخته ای از نقض آتش بس در قره باغ کوهستانی طی روزهای گذشته منتشر شده است، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان امروز یکشنبه از کشته شدن 4 سرباز خود در تازه ترین درگیریها در این منطقه خبر داده است.

وزارت دفاع ارمنستان عصر روز شنبه مدعی شده بود که ارتش جمهوری آذربایجان حملات خود به جنوب منطقه قره‌باغ کوهستانی را از سرگرفته است.

بر اساس اعلام وزارت دفاع ارمنستان در این درگیری سه نظامی ارمنستاتی مجروح شدند اما جراحات آنها شدید نبوده است.

به دنبال این مساله، یک سخنگوی صلحبانان روسیه روز شنبه به ارمنستان و جمهوری آذربایجان ضرورت پایبندی این دو کشور به توافق آتش‌بس امضا شده را یادآور شد.

براساس توافق آتش‌بس که روز 24 آبان میان مسکو، باکو و ایروان توافق شد، ارمنستان موظف شد اراضی اشغالی جمهوری آذربایجان را در آغ‌دام، کلبجر و لاچین را تا یک دسامبر تخلیه کند و کریدوری زمینی از نخجوان به آذربایجان ایجاد کند.

در مقابل جمهوری آذربایجان نیز متعهد شد ضمن توقف عملیات‌ها، کریدور لاچین را برای اتصال قره‌باغ به خاک ارمنستان تضمین کند.

طبق این توافق، نیرو‌های حافظ صلح روسی به مدت پنج سال در این منطقه مستقر شده و در صورتی که لازم باشد این دوره تمدید خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 آذر 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1330

به "جمهوری آذربایجان از کشته شدن 4 سرباز خود در قره باغ اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمهوری آذربایجان از کشته شدن 4 سرباز خود در قره باغ اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید