طراحی ویلای مدرن دوبلکس: تأکید علی اف بر نقش ویژه پوتین در برقراری آتش بس در منطقه قره باغ

به گزارش دکتر برای تو، در حالی که رئیس جمهوری روسیه حافظین صلح روسی را ضامن صلح و تثبیت اوضاع در منطقه قره باغ دانست، رئیس جمهوری آذربایجان هم گفت: در سایه کوشش های ولادیمیر پوتین، درگیری های نظامی در قره باغ متوقف شده و آتش بس برقرار شد.

طراحی ویلای مدرن دوبلکس: تأکید علی اف بر نقش ویژه پوتین در برقراری آتش بس در منطقه قره باغ

جهت دریافت خدمات طراحی ویلای مدرن دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه امروز (آدینه) در نشست سران کشورهای عضو جامعه مشترک المنافع تأکید کرد که نیروهای حافظ صلح روسی ضامن برقراری آتش بس و حفظ صلح در منطقه قره باغ کوهستانی هستند.

پوتین در سخنرانی خود در این نشست، با اشاره به اینکه صلح بد، به مراتب بهتر از جنگ خوب است، شرح داد: واحدهای حافظین صلح روسیه تضمین نماینده رعایت رژیم آتش بس در منطقه قره باغ هستند. در سایه فعالیت این نیروها امکان ارسال و دسترسی یاری های انسان محبت آمیز به مردم ساکن این منطقه فراهم شده و منطقه ها مختلف قره باغ از وجود مین پاکسازی شده است. ضمن اینکه می خواهیم این نکته را مورد توجه قرار دهم که این اقدام در خاک هر دو طرف مناقشه، هم در خاک آذربایجان و هم در خاک ارمنستان انجام گرفته است. علاوه بر این، سیستم های حمایت مردمی در منطقه از سر گرفته شده و یاری های پزشکی لازم به مردم ساکن قره باغ انجام می شود. ضمن اینکه، طی امسال تا به امروز بیش از 52 هزار نفر از پناهجویان که در جریان درگیری های نظامی در منطقه به خاک ارمنستان عزیمت نموده بودند، به خانه های خود بازگشته اند.

الهام علی اف رئیس جمهوری آذربایجان هم در نشست سران جامعه کشورهای مشترک المنافع که امروز بصورت کنفرانس ویدئویی در حال برگزاری است، بر نقش خاص رئیس جمهور ولادیمیر پوتین در توقف درگیری های نظامی در منطقه قره باغ کوهستانی تأکید کرد.

علی اف گفت: در شب نهم الی روز دهم ماه نوامبر سال 2020 (اواسط آبان ماه سال گذشته) روسای جمهوری روسیه، جمهوری آذربایجان و نخست وزیر ارمنستان در مسکو توانستند بیانیه سه جانبه ای را امضاء نمایند که به درگیری های نظامی چندین ماهه بین ارمنستان و آذربایجان در منطقه قره باغ کوهستانی خاتمه داد. در همینجا باید نقش خاص ولادیمیر پوتین در توقف مناقشه نظامی در این منطقه را مورد تاکید قرار دهم که این امکان را بوجود آورد تا از ادامه قربانی شدن نیروهای نظامی هر دو طرف آذربایجانی و ارمنستانی در این درگیر ی ها جلوگیری کرد.

رئیس جمهوری آذربایجان بعلاوه یادآور شد که فرایند اوضاع در منطقه قره باغ در حال حاضر بطور کلی آرام است.

علی اف بعلاوه بیان کرد که مقامات باکو برای مذاکره با طرف ارمنستانی به منظور معین کردن خطوط مرزی بین دو کشور بر اساس اصل تمامیت ارضی آمادگی دارند. وی ابراز امیدواری کرد که رهبران ارمنستان این شانس تاریخی را از دست ندهند و همانطور که اعلام شده بر سر میز مذاکره بنشینند.

نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان هم به نوبه خود در این نشست پیشنهاد کرد تا مکاهمم سه جانبه کنترل اوضاع در منطقه قره باغ کوهستانی تقویت شود.

وی گفت: پیشنهاد می کنم که مکاهمم سه جانبه برای انجام تحقیقات درباره حوادث اتفاق افتاده در منطقه و رعایت کامل اصول آتش بس تقویت شده و هر نوع اقدام نظامی در قره باغ متوقف شود. اظهارات خصمانه و نفرت انگیز و تهدیدات دائمی و اقدامات تحریک آمیز برای ما به یک عادت تبدیل شده است. ولی مقامات ایروان قصد دارند قاطعانه تمامی اقدامات لازم به منظور دستیابی به صلح پایدار و تثبیت اوضاع در منطقه قره باغ را انجام دهد.

پاشینیان تأکید کرد که مهمترین مسئله کنونی امضای توافقنامه صلح بین ارمنستان و آذربایجان است و برای این منظور ضروری است تا فرایند مذاکرات دو طرف در چارچوب گروه مینسک سازمان امنیت و همکاری اروپا شروع شود. نخست وزیر ارمنستان بار دیگر آمادگی این کشور برای انجام مذاکرات با مقامات باکو را مورد تأیید قرار داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1848

به "طراحی ویلای مدرن دوبلکس: تأکید علی اف بر نقش ویژه پوتین در برقراری آتش بس در منطقه قره باغ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی ویلای مدرن دوبلکس: تأکید علی اف بر نقش ویژه پوتین در برقراری آتش بس در منطقه قره باغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید