جدایی احتمالی یک دروازه بان استقلال؛ سوشا مکانی به استقلال می رود؟، تصمیم سنگربان جنجالی سابق پرسپولیس

به گزارش دکتر برای تو، به نظر می رسد گلر سابق پرسپولیس تمایلی برای همکاری با تیم فوتبال استقلال ندارد.

جدایی احتمالی یک دروازه بان استقلال؛ سوشا مکانی به استقلال می رود؟، تصمیم سنگربان جنجالی سابق پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در فصل بیستم لیگ برتر رشید مظاهری و سیدحسین حسینی دو سنگربان استقلال هستند، اما از زمان حضور فرهاد مجیدی و دستیارانش به مظاهری فرصت بیشتری برای حضور در میدان داده شده است. از سوی دیگر احتمال انتها همکاری حسینی با آبی پوشان در انتهای فصل جاری وجود دارد؛ چرا که حسینی علاقه مند است در ترکیب اصلی قرار بگیرد و از طرفی در انتها فصل، قراردادش به اتمام می رسد. با توجه به شرایط مظاهری، احتمال زیاد وی در فصل آینده هم سنگربان اصلی استقلال خواهد بود.

در این میان گمانه زنی های وجود داشت که سوشا مکانی دروازه بان سابق پرسپولیس که با پست هایش اخیراً حسابی خبرساز شده و از تمایل قدیمی اش به تیم فوتبال استقلال پرده برداشته بود، راهی تیم آبی پوش مرکز خواهد شد. از سوی دیگر مکانی به خاطر مطالبتش اختلاف زیادی با پرسپولیسی ها پیدا کرده و در حال حاضر رابطه خوبی با هواداران استقلال دارد.

به همین علت یکی از نزدیکان سوشا مکانی، گفت: مکانی در کشور نروژ به صورت ارزی حقوق دریافت می کند و آرامش زیادی دارد. با این شرایط بعید می دانم حاضر شود به لیگ ایران برشود و به بازی خود در نروژ ادامه خواهد داد؛ مگر اینکه اتفاق خاصی بیفتد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1730

به "جدایی احتمالی یک دروازه بان استقلال؛ سوشا مکانی به استقلال می رود؟، تصمیم سنگربان جنجالی سابق پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدایی احتمالی یک دروازه بان استقلال؛ سوشا مکانی به استقلال می رود؟، تصمیم سنگربان جنجالی سابق پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید