گل محمدی: ماجرای استقلال خبر بدی است ، امیدوارم برابر شاگرد خوبم پیروز باشیم

به گزارش دکتر برای تو، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می دانیم بازی با مس رفسنجان برای هیچ تیمی راحت نیست.

گل محمدی: ماجرای استقلال خبر بدی است ، امیدوارم برابر شاگرد خوبم پیروز باشیم

به گزارش خبرنگاران یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امشب در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان در مورد این بازی گفت: در ابتدا سال نو را به مردم شریف ایران تبریک می گویم. از همه طرفداران مان در فسنجان که از ما استقبال خوبی کردند متشکرم. بازی فردا اولین بازی ما در سال نو است. بردن این بازی هدف اول ماست و برای بردن به این شهر آمدیم. می دانیم با مس رفسنجان بازی راحتی برای هیچ تیمی نیست. به ربیعی بابت تیم خوبش تبریک می گویم.

سرمربی پرسپولیس اعلام نمود: ما تیم مس رفسنجان را به خوبی بررسی کردیم و امیدوارم فردا عملکرد خوبی داشته باشیم. بازی فردا یک بازی تاکتیکی است چرا که هر دو تیم بازیکنان خوبی دارند و امیدوارم که بتوانیم سه امتیاز را بگیریم تا در جمع مدعیان بمانیم.

گل محمدی در مورد اینکه تیم مس رفسنجان تا اینجای کار 9 گل خورده و عملکرد حامد لک دروازه بان پیشین پرسپولیس در این تیم درخشان بوده اضافه نمود: آنها برترین خط دفاع لیگ را دارند و این نشان دهنده این است که خط دفاعی و گلر این تیم خوب است. حامد لک شاگرد خوب من بوده و زحمت زیادی برای پرسپولیس کشید که از همین جا از او تشکر می کنم، اما امیدوارم که فردا دروازه او را باز کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد احتمال حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا و اینکه شرایط سرخپوشان برای گرفتن مجوز حرفه ای چطور است، گفت: درجلسه اخیری که با رضا درویش داشتم متوجه شدم که مشکل خاصی برای گرفتن مجوز حرفه ای آسیا نداریم و مدارکی که ارائه می دهیم از آن ایراد نمی گیرند اما در کل برای فوتبال ما خوب نیست که این اتفاقات رخ بدهد.

وی ادامه داد: سال گذشته پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند چرا که ما در زیرساخت ها مشکل داریم.

سرمربی پرسپولیس گفت: باید برنامه ریزی خوبی در این خصوص انجام دهیم که این اتفاق رخ ندهد. اگر استقلال از آسیا حذف گردد یک خبر بد برای همه اهالی فوتبال است و باعث ناراحتی همه ما خواهد شد و کسی از این موضوع خرسند نمی گردد.

وی اعلام نمود: من بارها در این باره صحبت کردم که فوتبال حرفه ای امکان و شرایط خوبی را می طلبد؛ از جمله رسیدگی به تیم های پایه، داشتن ورزشگاه خوب، شفافیت مالی در قراردادها و ... از ابزار فوتبال حرفه ای است که ما در این زمینه ضعیف هستیم و برنامه ریزی ما مشکل دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 فروردین 1402 بروزرسانی: 10 فروردین 1402 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 2241

به "گل محمدی: ماجرای استقلال خبر بدی است ، امیدوارم برابر شاگرد خوبم پیروز باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: ماجرای استقلال خبر بدی است ، امیدوارم برابر شاگرد خوبم پیروز باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید