تکواندو نونهالان دنیا، شاهکار دختران ایرانی با کسب عنوان قهرمانی، پسران کشورمان نایب قهرمان شدند

به گزارش دکتر برای تو، در خاتمه چهارمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان دنیا، تیم کشورمان در بخش دختران سکوی قهرمانی دنیا را فتح کرد و تیم پسران نیز به مقام نایب قهرمانی رسید.

تکواندو نونهالان دنیا، شاهکار دختران ایرانی با کسب عنوان قهرمانی، پسران کشورمان نایب قهرمان شدند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، چهارمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان دنیا که از روز چهارشنبه 16 مرداد ماه با حضور 550 تکواندوکار از 64 کشور در سالن کاخ ورزش دنیای تاشکند شروع شده بود، امروز (شنبه) به انتها رسید.

دختران توانمند کشورمان توانستند مقتدرانه با کسب شش مدال طلا، یک نقره و 818 امتیاز سکوی قهرمانی را پس بگیرند و برای سومین مرتبه کاپ قهرمانی را بالای سر ببرند. در این رده بندی تیم تایلند با دو مدال طلا، دو نقره و 366 امتیاز نایب قهرمان شد و تیم کره جنوبی با سه مدال نقره، یک برنز و 197 امتیاز عنوان سومی را کسب کرد. تیم های ترکیه و آمریکا هم در رده چهارم و پنجم قرار گرفتند. راهنمایی تیم دختران کشورمان برعهده اعظم درستی به عنوان سرمربی و محبوبه محمدنژاد و شهره خلج زاده به عنوان مربی است.

در گروه پسران نیز نمایندگان ایران با کسب یک مدال طلا، یک نقره، چهار برنز و 287 امتیاز سکوی نایب قهرمانی را به خود اختصاص دادند. در این بخش نیز تیم روسیه با چهار مدال طلا، دو نقره، یک برنز و 649 امتیاز قهرمان شد و تیم اوکراین با دو مدال طلا و 270 امتیاز عنوان سومی را کسب کرد. تیم های تایلند و چین تایپه هم به ترتیب چهارم و پنجم شدند. راهنمایی تیم پسران برعهده مرتضی کریمی به عنوان سرمربی و محمدرضا کمک و محمد علوی به عنوان مربی است.

اسامی مدال آوران کشورمان در این رقابت ها به توضیح زیر است:

طلا: زهرا زرین نعل، مبینا بخشی نژاد، مبینا نعمت زاده، ساناز عباس پور، پونه جعفرصالحی، پرنیا سلمانی و ابوالفضل عباسی

نقره: ستایش قهرمانی و امیرحسین نوروزی

برنز: پویان جعفرصالحی، امیرحسین متاجی، محمدمهدی طاهرخانی و امیرحسین ملکی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 243

به "تکواندو نونهالان دنیا، شاهکار دختران ایرانی با کسب عنوان قهرمانی، پسران کشورمان نایب قهرمان شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکواندو نونهالان دنیا، شاهکار دختران ایرانی با کسب عنوان قهرمانی، پسران کشورمان نایب قهرمان شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید