حذف 12 پینگ پنگ باز ایران در مرحله گروهی

به گزارش دکتر برای تو، رقابت های تنیس روی میز نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا با حذف 12 نماینده کشورمان در مرحله گروهی پیگیری شد.

حذف 12 پینگ پنگ باز ایران در مرحله گروهی

به گزارش خبرنگاران، مسابقات تنیس روی میز نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا امروز (یکشنبه) در مرحله گروهی انفرادی پیگیری شد که تا این لحظه 10 برد و 19 شکست در کارنامه نمایندگان ایران ثبت شده است.

نتایج به دست آمده به توضیح زیر است:

نوجوانان دختر:

گروه 3: کیمیا رستمی باخت 3 بر صفر و فزونی 3 بر صفر مقابل نمایندگان هنگ کنگ و عراق. او در گروه خود دوم شد و از صعود باز ماند.

گروه پنجم: پریناز حاجیلو باخت 3 بر 2 به حریف ژاپنی و فزونی 3 بریک مقابل نماینده سنگاپور. حاجیلو در گوهش دوم شد و کنار رفت.

گروه هفتم: شیما صفایی دو باخت مشابفه 3 بر صفر مقابل حریفانی از چین و چین تایپه. او در گروهش سوم شد و از صعود باز ماند.

نوجوانان پسر:

گروه یک: رادین خیام باخت 3 بر یک به حریف چینی و 3 بر صفر به حریفی از کره جنوبی. خیام با ایستادن در رده سوم پیروز به صعود نشد.

گروه 2: میلاد عابدینیان دو باخت مشابه 3 بر صفر به حریفانی از ژاپن و کره جنوبی. وی در رده سوم گروهش ایستاد و صعود نکرد.

گروه 9: آریا امیری ابتدا 3 بر یک نماینده هنگ کنگ را شکست داد و سپس با همین نتیجه مغلوب حریف سنگاپوری شد. وی در رده دوم گروهش نهاده شد و صعود نکرد.

جوانان پسر:

گروه 2: علی نظری شکست 3 بر صفر به حریف چینی و 3 بر یک به حریف تایلندی. او با ایستادن در رده سوم از صعود باز ماند.

گروه 4: علیرضا رهنمای حقیقی دو باخت مشابه 3 بر صفر به پینگ پنگ بازانی از چین و هنگ کنگ. وی در گروهش سوم شد و نتوانست صعود کند.

گروه 11: امیررضا عباسی ابتدا 3 بر 2 به حریف چینی باخت و سپس حریف هنگ کنگی را 3 بر صفر برد. وی در گروهش دوم شد و نتوانست صعود کند.

گروه 16: امین احمدیان 3 بر صفر حریفانی از ماکائو و اردن و 3 بر 2 حریفی از سنگاپور را شکست داد و به عنوان صدرنشین گروه خود راهی مرحله بعدی شد.

جوانان دختر:

گروه یک: ملیکا کرمی 3 بر صفر نماینده اردن را مغلوب کرد، اما 3 بر صفر به نماینده چین باخت و با ایستادن در رده دوم گروهش، حذف شد.

گروه 4: فاطمه زهرا مختاررضایی 3 بر یک به حریفی از ژاپن باخت، اما در دومین ملاقات 3 بر صفر از سد بازیکن سنگاپوری گذشت. او در گروهش دوم شد و از صعود باز ماند.

گروه 6: فاطمه جمالی فر 3 بر یک به حریفی از کره جنوبی و 3 بر صفر به نماینده چین باخت و با ایستادن در رده سوم گروه، حذف شد.

گروه 7: مهشید اشتری با نتایج مشابه 3 بر صفر از سد نمایندگان هنگ کنگ و اردن گذشت، اما با همین نتیجه به حریف چینی باخت. او در گروهش دوم شد و از صعود باز ماند.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 757

به "حذف 12 پینگ پنگ باز ایران در مرحله گروهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف 12 پینگ پنگ باز ایران در مرحله گروهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید