تنور کشتی آزاد و فرنگی ایران از امروز داغ می گردد

به گزارش دکتر برای تو، تهران (پانا) - بیست و یکمین دوره لیگ برتر کشتی، از امروز با حضور 30 تیم در دو رشته آزاد و فرنگی شروع خواهد شد.

تنور کشتی آزاد و فرنگی ایران از امروز داغ می گردد

به گزارش سازمان لیگ کشتی، بعد از حضور پیروز تیم های ملی کشتی ایران در رقابت های جهانی نروژ حالا همه نگاه ها به لیگ برتر است؛ جایی که برای نخستین بار 30 تیم برای رقابت وارد گود شده اند و برای رسیدن به قهرمانی یک نبرد تمام عیار خواهند داشت.

از امروز و در تبریز مسابقات گروه د در دور رفت لیگ برتر کشتی آزاد با حضور سه تیم آلومینیوم حکمتی تبریز، پاس ناجا و فولادین ذوب آمل شروع خواهد شد و طی روزهای بعدی نیز شاهد برگزاری رقابت در سایر گروه ها خواهیم بود.

روز سه شنبه 4 آبان ماه، رقابت ها در گروه ج و با حضور 4 تیم شهید صدرزاده، دانشگاه آزاد، فرم دمای اراک و جوانان البرز به میزبانی کرج برگزار می گردد.

روز چهارشنبه 5 آبان ماه رقابت های گروه الف در مشهد دنبال می گردد؛ جایی که سه تیم داروسازی سهند ارس، آموزشگاه کشتی نادری خادم و امیدهای لرستان در دور رفت به رقبات خواهند پرداخت.

بعلاوه روز آدینه نیز رقابت های دور رفت گروه ب با حضور 4 تیم ستارگان ساری، مقاومت، صنایع مازندران و خراسان جنوبی در مازندران پیگیری خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ مسابقات دور رفت لیگ برتر کشتی فرنگی هفته آینده با حضور 16 تیم و در 4 گروه پیگیری می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1879

به "تنور کشتی آزاد و فرنگی ایران از امروز داغ می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنور کشتی آزاد و فرنگی ایران از امروز داغ می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید