تصمیم قطعی بایدگرفته گردد، هیچ برنامه ای برای لیگ والیبال وجودنداشت

به گزارش دکتر برای تو، محمدرضا تندروان در مصاحبه با خبرنگاران درباره جلسه ویژه فدراسیون والیبال درباره برگزاری مسابقات لیگ برتر والیبال گفت: هرچیزی در جهان ریتم خاص خودش را دارد، زمانی که از ریتم خارج گردد فالش می گردد، مسابقات لیگ برتر والیبال ایران نیز در حال حاضر فالش می زند. از زمانیکه مسابقات را آغاز کردیم بی برنامگی ها آغاز شد .درست است که در حال حاضر به دلیل ویروس کرونا شرایط خاصی حکم فرما است اما از گذشته هیچ برنامه ای برای مسابقات لیگ وجود نداشته و هر لحظه تصمیم گیری خاصی گرفته می شد و مسابقات را تعطیل می کردند.

تصمیم قطعی بایدگرفته گردد، هیچ برنامه ای برای لیگ والیبال وجودنداشت

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان در ادامه تاکید نمود: یک فنر را نیز اگر 3 بار فشار دهی حالت اولیه خود را از دست می دهد چه برسد به بدن بازیکنان! بازیکنان از بدن و روح شان استفاده می نمایند . باشگاه سیرجان پس از تغییر مربی مرا با برنامه ای که از پیش داشتم پذیرفت، برنامه خود را جوری تنظیم کردم که از هفته سوم به بعد شرایط بدنی بازیکنان ایده آل گردد. تیم پیروز شد از هفته سوم پیروزی های خود را کسب کند در واقع از شش بازی به پنج پیروزی دست یافتیم که یک شکست را با نتیجه 3 بر 2 مقابل تیم صدرنشین واگذار کردیم و این نشان می دهد که ما برنامه داشتیم و رو به پیشرفت بودیم.

وی در ادامه گفت: برنامه ریزی تیم ادامه دار بود، دو بازی آینده میزبان بودیم و این بازی برای ما حیاتی بود اگر قرار باشد مسابقات بدون تماشاگر برگزار گردد و پس از آن 10 روز تعطیلی مجدد اعمال گردد ترجیح می دهیم که دیگر بازی نکنیم چرا که پس از 10 روز تعیین نیست این شرایط بیماری کرونا تمام گردد یا خیر.

تندروان اضافه کرد: ما نیز باید مانند سایر کشورها یک تصمیم قطعی بگیریم، به هر حال ویروس کرونا اتفاقی است که پیش آمده یا باید مانند آنها تمام مسابقات را متوقف کنیم و آن را به سال آینده موکول کنیم و مجدد رقابت ها را آغاز کنیم در غیر این صورت با این فرایند ادامه مسابقات مناسب نمی باشد. این لطمه زیادی را به باشگاه ها می زند این که باشگاه ها برای برگزاری یک مسابقه به شهر میزبان سفر نمایند و به یکباره اعلام گردد که مسابقه برگزار نمی گردد در این میان هزینه و پول ها به هدر می رود و باید امروز در جلسه تصمیم قطعی گرفته گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 812

به "تصمیم قطعی بایدگرفته گردد، هیچ برنامه ای برای لیگ والیبال وجودنداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم قطعی بایدگرفته گردد، هیچ برنامه ای برای لیگ والیبال وجودنداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید